V rámci Tatra Academy komunikuje banka možnosť otvorenia Študentského účtu. V poradí siedmu kampaň tohto projektu dostalo do rúk spomínané Studio Echt, ktoré si za novú ambasádorku projektu vybralo „televíznu svokru“, ktorá sa predstaví v úlohe „kráľovnej internetu“.
G. Oňová je známa svojím heslom „Idem, riešim!“, ktoré opakovala v reality šou. Kampaň sa odvíja aj od neho, nakoľko jej hedlajn znie @Gizkariesi Študentský účet. Viditeľná bude v online priestore, pričom agentúra sa zamerala najmä na video content.
Ako informuje samotná banka, obsah kampane má byť „vtipný a odvážny, no aj pútavý a vyrušujúci“. Jej jadrom je web Tatraacademy.sk.
Tatra banka láka nových klientov zo študentských radov aj súťažou o vecné ceny. Ide o nový merch Gizky Oňovej v limitovanom počte kusov. Exkluzívne vznikol len pri príležitosti spustenia tejto kampane.
„Zaujať mladých je čoraz náročnejšie a neustále sa opakujú tie isté tváre. My sme sa rozhodli vytvoriť nového influencera. Namiesto raperov a youtuberov sme oslovili legendu a dámu. Novú kráľovnú internetu. Gizka uprace nielen internet, ale v podstate každého,“ hovorí Jakub Ptačin zo Studia Echt.
Ako dodáva, mladí budú súčasťou jej cesty spoznávania internetu. G. Oňová ich má zabaviť aj poučiť, pričom nebudú chýbať jej charakteristické hlášky a autentické reakcie na dnešný svet mladších ročníkov.
Ambasádorka Tatra Academy má vytvorený aj vlastný profil na Instagrame, kanál na YouTube a vlastné Gizzy štúdio. Hneď v úvodnom videu „šokuje“ zvučné mená – moderátora a youtubera Mateja Sajfu Cifru, influencerku Momu Horňákovú a rapera Patrika Rytmusa Vrbovského – internetovou výzvou, ktorú si pre nich pripravila.
Gizka Oňová pre Tatra Academy Zdroj: Tatra banka
Vizitka kampane
- Agentúra: Studio Echt
- Creative director: Ondrej Kořínek, Pavol Kyselica
- Art director: Pavol Kyselica
- Copywriteri: Ondrej Kořínek, Marián Balog
- Strategy director: Jakub Ptačin
- Account manager: Ada Šimšíková
- Kamera: Boris Holečko
- Grafik: Viktor Mada