Firma Nestlé uviedla pre rad čokolád Študentská pečať už tradične aj v tomto roku limitovanú edíciu. Na jar sa prezentuje s tromi príchuťami: hrušky a maliny v mliečnej a ostružiny v horkej čokoláde. Limitované edície sa na trh dostali v nových obaloch, ktoré zaujmú výrazným spracovaním vo farbe ovocia.
Vlastnosťou limitovaných edícií je okrem príchutí aj fakt, že na rozdiel od štandardnej rady sú bez hrozienok. Tie sú nahradené ovocím, ktoré dáva jednotlivým príchutiam meno.
Kampaň na podporu limitovanej edície bola oficiálne spustená 1. apríla televíznou reklamou vysielanou v Česku i na Slovensku. Ku kampani bol natočený nový 20-sekundový spot, ktorý je kombináciou živých hercov a 3D animácie. „Spot je vizuálne veľmi výrazný a veríme, že svojou farebnosťou natoľko vystúpi z radu vzájomne si podobných spotov, že na prvý pohľad diváka zaujme,“ uviedol pre Mediálne.sk brand manager spoločnosti Nestlé pre značku Študentská pečať Filip Juhaniak. Reklama bude nasadená do konca apríla. Kampaň má aj on-line bannerovú podporu na oboch trhoch.
Na webovej stránke www.studentska-pecet.com aj na Facebooku dopĺňa komunikáciu hra. Používatelia môžu posielať hypnotický odkaz a hrať o vybrané ceny z portfólia značky Študentská pečať. Spotrebiteľská súťaž s názvom „Podľahni s radosťou“ prebieha v období deviatich súťažných týždňov až do 3. júna. Počet výhier je spoločný pre Česko a Slovensko.