Švédska značka na kampani spolupracuje so spoločnosťou Mercene Labs, pričom súčasťou printu je technológia podobná tým v súpravách na testovanie tehotenstva.
Vďaka nej, ak sa na plochu inzerátu umiestni ženský moč a je tehotenský test vyjde ako pozitívny, priamo na printovej reklame sa zjaví nová, zľavnená cena produktu červeným písmom.
Reklamu Ikea nasadila do časopisu Amelia, o ktorom reklamná agentúra hovorí, že je jedným z najvplyvnejších časopisov pre ženy vo Švédsku.
„Na to, aby táto reklama fungovala, sme museli urobiť niekoľko technických pokrokov. Východiskom bol tehotenský prúžok na testovanie. Samotný technický pokrok dosiahnutý počas príprav tejto kampane má potenciál zlepšiť aj lekársku diagnostiku,“ cituje Adweek.com spoločnosť Mercene Labs.
Kreatívne kampaň zastrešila agentúra spolu Åkestam Holst, ktorá so značkou spolupracuje dlhodobo.