Kaufland chce novou imidžovou kampaňou poskytnúť nový pohľad na jedlo. Ako približuje spoločnosť, cieľom je dať najavo, že rozumie jeho širokému významu – kvalite, čerstvosti, chuti, jednoduchosti, rozmanitosti a výberu.
„Jedlo nás zbližuje a vyvoláva emócie a spája sa s mnohými zážitkami. Priatelia a rodina sa stretávajú pri jednom stole, aby sa najedli, jedlo pre nich predstavuje domov. Jedlo je o láske, spomienkach, vyvoláva vášeň a rozpútava fantáziu,“ vysvetľuje myšlienku nového konceptu Lucia Langová, hovorkyňa Kauflandu.
Dodáva, že jedlo má mnoho podôb a každá z nich má svoj význam. „Je naším každodenným spoločníkom a vďaka nemu objavujeme, skúšame a učíme sa,“ hovorí L. Langová.
Kaufland spustí novú imidžovú kampaň „Jedlo je..“ vo štvrtok. V rámci nej nasadí televízny spot, ktorého hlasom je moderátorka a herečka Katarína Brychtová. Na hlavný spot budú neskôr nadväzovať aj produktové spoty reťazca.
Okrem televízneho spotu pobežia aj rozhlasové spoty, kampaň bude distribuovaná aj cez POS, PR aktivity zastrešuje agentúra PRime time.
O globálnu kampaň Kauflandu sa postaral nemecký Heimat, produkciu spotu mala na starosti spoločnosť Markenfilm Hambur. Hudbu zložili špeciálne pre Kaufland viacerí nemeckí umelci, zastrešilo ich vydavateľstvo Yessian Music v Hamburg.