Festival Clio Awards už päť desaťročí oslavuje a oceňuje silné formy komunikácie a ich vplyv

na modernú kultúru. Tú síce stále viac ovplyvňujú nové médiá, ale inzercia sa ešte nevzdáva. Pozrite si tie najlepšie práce.



Starý festival, nové idey


Pre deti a ich fantáziu znamená autíčko Matchbox oveľa viac, ako si vieme predstaviť. Zlato pre Ogilvy & Mather GmbH.



Starý festival, nové idey


Práca s názvom Britney zhrnula MTV generáciu do jedinej vety copytextu: Na ľavo vidíte Marie Curie, prvú ženu ocenenú Nobelovou cenou. Zlato pre Y&R Argentína.



Starý festival, nové idey


Print bojujúci proti domácemu násiliu upozorňoval na slovné útoky, ktoré sú rovnako hrôzostrašné ako fyzické. Bronz pre Saatchi & Saatchi Singapur.




Starý festival, nové idey


Jednoduchý, ale pritom výstižný print na nekonečné hovory od Vodafone. Striebro pre Ogilvy & Mather Bombaj.



Starý festival, nové idey


Ak sa pozriete bližšie, uvidíte boj tisícov postavičiek proti malému počtu nepriateľov. Sójová omáčka, majonéza alebo kečup nemajú šancu proti presile odstraňovača škvŕn Ultra Tide. Zlato pre Saatchi & Saatchi New York.