Festival Clio Awards už päť desaťročí oslavuje a oceňuje silné formy komunikácie a ich vplyv
na modernú kultúru. Tú síce stále viac ovplyvňujú nové médiá, ale inzercia sa ešte nevzdáva. Pozrite si tie najlepšie práce.
Pre deti a ich fantáziu znamená autíčko Matchbox oveľa viac, ako si vieme predstaviť. Zlato pre Ogilvy & Mather GmbH.
Práca s názvom Britney zhrnula MTV generáciu do jedinej vety copytextu: Na ľavo vidíte Marie Curie, prvú ženu ocenenú Nobelovou cenou. Zlato pre Y&R Argentína.
Print bojujúci proti domácemu násiliu upozorňoval na slovné útoky, ktoré sú rovnako hrôzostrašné ako fyzické. Bronz pre Saatchi & Saatchi Singapur.
Jednoduchý, ale pritom výstižný print na nekonečné hovory od Vodafone. Striebro pre Ogilvy & Mather Bombaj.
Ak sa pozriete bližšie, uvidíte boj tisícov postavičiek proti malému počtu nepriateľov. Sójová omáčka, majonéza alebo kečup nemajú šancu proti presile odstraňovača škvŕn Ultra Tide. Zlato pre Saatchi & Saatchi New York.