Cieľom Kampane mesiaca bude aj naďalej upriamovať pozornosť na to najlepšie zo slovenskej reklamy a zároveň predstavovať tvorcov, ktorí stoja za kreatívnymi konceptmi. 

Víťazov Kampane mesiaca budeme tradične hľadať až do mája, najúspešnejšie kampane roka oceníme na podujatí TREND Marketing Summit. 

Pripomeňme, že o najlepších kampaniach rozhoduje hlasovanie verejnosti, samotných reklamných agentúr a odbornej poroty. Tú v novom ročníku tvoria Róbert Slovák (Respect APP, KRAS), Pavol Kubán (SCR, ADMA), Veronika Pizano (W Press), Andrea Cocherová (Orange Slovensko), Filip Rožánek (šéfredaktor českého týždenníka Marketing & Media) a Martin Poláš (Mediálne.sk). 

Poradie, ktoré v ankete určuje verejnosť, má váhu jedného hlasu. Jeden hlas má aj každý z porotcov a jedným hlasom rovnako disponujú spoločne reklamné agentúry. 

Pravidlá súťaže sa v novej sezóne dočkajú úprav, o ktorých budeme čoskoro informovať aj agentúry. Hlasovanie za letné kampane ešte prebieha v pôvodnom režime. V tomto prípade sú na shortliste kampane výnimočne za dvojmesačné obdobie - júl a august. 

Hlasujte za tú najlepšiu a vyhrajte štvrťročné digitálne predplatné TRENDU. V hre je sedem prác, pri ktorých sa posudzuje nápad a prínos. Deadline na zasielanie formulárov je v pondelok 19. septembra 2016 do 17:00 h.

Tešíme sa vaše hodnotenia!