V reklamnej kampani značka vysvetľuje, čo robí pivo Staropramen Jedenástka výnimočným. Podľa spotu je to prepojenie troch druhov sladu so siedmimi druhmi chmeľu.
„Vychutnajte si jemný, karamelový nádych a majstrovsky vyladenú horkosť,“ nábada voice-over k pitiu Jedenástky. Krátky televízny spot sa končí claimom Staropramen - jedno nás spája.
Okrem televízie je kampaň nasadená aj v online. Primárne má spotrebiteľov motivovať k pitiu čapovaného piva, Staropramen však chce spropagovať aj fľaškovú verziu, ktorá dostala novú etiketu, z rovnakej edície ako súčasná etiketa piva Staropramen Granát, a do predaja vrátenú plechovkovú Jedenástku.
Staropramen Jedenástka - plechovka
„Podľa prieskumov čoraz viac Slovákov kupuje pivo v plechovke. S blížiacim sa letom, a s ním spojeným cestovaním, kempovaním či piknikmi, záujem o tento typ balení ešte narastá. Veríme, že naša Jedenástka v plechu sa stane príjemným letným spoločníkom, a že nový dizajn obalu bude pivárov baviť,“ hovorí Petra Chovancová, Senior Brand manažérka značky Staropramen.
Televízny spot pre značku režíroval Martin Douba. Podpísali sa pod neho agentúry Filmservice a Young and Rubicam. Koncept novej podoby etikety na fľaši a plechovku navrhla agentúra Cocoon. Digitálnu kampaň a nákup médií zaistila agentúra Mediacom.