Staropramen v aktuálnej kampani vsádza na tému prepojenia histórie a súčasnosti – snaží sa značku zobraziť ako moderný brand, no s dlhoročnou tradíciou a dedičstvom.
„Kampaň vyzdvihuje predovšetkým pôvod a kvalitu značky Staropramen. Hlavný hrdina spotu cestuje v čase až do roku 1869, sledujúc historické míľniky nášho pivovaru. Televízny spot sme sa navyše rozhodli vysielať v pôvodnom českom znení, aby sme zdôraznili originalitu českého pôvodu značky a skutočnosť, že naše pivo je vyrábané v Prahe,“ vysvetľuje Radka Stratená, manažérka marketingu Staropramen-Slovakia, ktorý zastrešuje distribúciu značky na slovenskom trhu.
Televízny spot produkovala rumunská spoločnosť Saga Film, v Česku má najdlhšiu minútovú verziu, u nás je nasadený v 20-sekundovom variante. Český voice-over dopĺňajú slovenské titulky. Spot budú vysielať stanice Joj Group.
Reklamu v televízii doplní Staropramen online a outdoorovou kampaňou, PR aktivitami, komunikáciou na obale produktov a avizuje aj jeden netradičný formát bez bližšej špecifikácie. Kampaň pre pivovar zabezpečuje agentúra Young & Rubicam Praha. PR na Slovensku má na starosti agentúra Seesame Communication Experts.
Staropramen si plánuje výročie pripomínať počas celého roka, chce zdôrazniť príbeh smíchovského piva, ktorý podľa výrobcu ovplyvňuje celé pivovarnícke odvetvie v regióne aj vďaka inováciám.
Staropramen okrem piva v posledných rokoch vstúpil aj do segmentu pivných mixov – napríklad svojím „radlerovým“ variantom Staropramen Cool. Vlani na trh výrobca uviedol nealkoholický sladový nápoj - Staropramen Sládková limonáda.
Smíchovský pivovar svoje produkty k zákazníkom doručuje aj vo vlastnej sieti reštaurácií Potrefená Husa, ktorá má pobočku aj v Bratislave (Trafená hus). Pivovary Staropramen patria do skupiny StarBev, vlastnenej americkým Molson Coors, výrobky spoločnosť distribuuje vo vyše 30 krajinách.