Súčasťou kampane limonády „pre dospelých“ je televízny spot, ktorý má vyzdvihovať autentickosť značky českým voice-overom. Rovnako postupoval pivovar aj v kampani k výročiu založenia pivovaru, ktorú značka spustila v priebehu tohto roka.
Dejová línia aktuálneho televízneho spotu je spätá s typickou atmosférou letnej úrody. Jeho hlavnými hrdinami sú mladí ľudia, ktorí v poli veselo popíjajú limonádu, bavia sa a tešia sa zo života.
„Základ Staropramen Sládkovej Limonády tvorí slad, ktorý sa vyrába z kvalitného českého jačmeňa. Televízna kampaň bola preto nakrútená v duchu oslavy leta a poctivého lokálneho produktu a ponechaná v pôvodnom českom jazyku,“ tvrdí marketigová manažérka Pivovarov Staropramen Slovensko Radka Stratená.
Kampaň odštartovala začiatkom júna, najsilnejšiu podporu pivovar naplánoval počas letných mesiacov.
Okrem televíznej podpory je súčasťou kampane PR a instore komunikácia. Reklamný spot vytvorila nezávislá reklamná agentúra Hullabaloo v réžii s Jaromírom Malým a produkčnom agentúrou Filmservice Productions.