V rámci kampane Staropramen predstavil aj pivnú novinku – Extra chmelenú 12-ku, ktorú pivovar uvaril podľa špeciálnej receptúry. Tá bude dostupná v 250 partnerských podnikoch a reštauráciách po celom Slovensku.
Súčasťou mediamixu kampane sú televízne spoty, v ktorých hlavným hrdinom je pohár vychladeného piva. Spolu s ním je to ale aj partia ľudí, pre ktorých bolo práve pivo dôvodom, prečo sa stretli. Voice-over v závere oznamuje termín, kedy sa podujatie začína.
Okrem televízie je kampaň nasadená v online prostredí a v rádiách. Veľká časť kampane sa odohráva priamo na mieste predaja – v podnikoch a reštauráciách, kde je pre konzumentov pripravená aktivácia spojená s Dňami pražského piva a pivom vo všeobecnosti.
„Naším cieľom je ľuďom pripomenúť náš národný nápoj, na ktorý môžeme byť právom hrdí, a navnadiť ich, aby sa s priateľmi vydali do podnikov a reštaurácií, kde si môžu vychutnať Extra chmelenú 12° z dielne našich sládkov. Dôležitosť, ktorú oslavám Dní pražského piva prikladáme, dokazuje aj špeciálne vytvorený televízny spot na podporu tohto sviatku,“ hovorí senior brand manažérka značky Staropramen Petra Chovancová.
Zdroj: Staropramen
Kampaň pripravili agentúry Young and Rubicam, MediaCom, SKPR Strategies a Ray production.