V rámci kampane Staropramen predstavil aj pivnú novinku – Extra chmelenú 12-ku, ktorú pivovar uvaril podľa špeciálnej receptúry. Tá bude dostupná v 250 partnerských podnikoch a reštauráciách po celom Slovensku.

Súčasťou mediamixu kampane sú televízne spoty, v ktorých hlavným hrdinom je pohár vychladeného piva. Spolu s ním je to ale aj partia ľudí, pre ktorých bolo práve pivo dôvodom, prečo sa stretli. Voice-over v závere oznamuje termín, kedy sa podujatie začína.

Okrem televízie je kampaň nasadená v online prostredí a v rádiách. Veľká časť kampane sa odohráva priamo na mieste predaja – v podnikoch a reštauráciách, kde je pre konzumentov pripravená aktivácia spojená s Dňami pražského piva a pivom vo všeobecnosti.

„Naším cieľom je ľuďom pripomenúť náš národný nápoj, na ktorý môžeme byť právom hrdí, a navnadiť ich, aby sa s priateľmi vydali do podnikov a reštaurácií, kde si môžu vychutnať Extra chmelenú 12° z dielne našich sládkov. Dôležitosť, ktorú oslavám Dní pražského piva prikladáme, dokazuje aj špeciálne vytvorený televízny spot na podporu tohto sviatku,“ hovorí senior brand manažérka značky Staropramen Petra Chovancová.

Staropramen predstavil novú „dvanástku“, pozýva osláviť sviatok piva

Zdroj: Staropramen

Kampaň pripravili agentúry Young and Rubicam, MediaCom, SKPR Strategies a Ray production.