Kaviarenský reťazec Starbucks zavádza zmeny. Okrem redizajnu loga, ktorý spoločnosť oznámila začiatkom nového roka, reťazec rozšíril produktový rad svojich nápojov o novú veľkosť s názvom Trenta.
Zákazníci si tak môžu vychutnať svoju kávu z veľkého pohára, ktorý má objem 916 ml. Podľa portálu National Post je tento objem o 16 ml väčší ako priemerný objem žalúdka dospelého človeka.
Pohár Trenta je určený len pre ľadovú kávu, ľadový čaj a chladené nápoje. Podávať sa budú v sladenej a nesladenej verzii. Oproti druhému najväčšiemu nápoju s názvom Venti bude mať nesladená verzia o 90 kalórií viac a sladená približne o 230 kalórií naviac. Rozdiel v cene predstavuje 50 centov.
Starbucks touto novinkou reaguje na požiadavky amerického trhu. Podľa prieskumu kaviarenského reťazca zákazníci požadujú nápoje s väčším objemom, hlavne čo sa týka chladených nápojov.
Novinku pre fanúšikov zaviedol reťazec Starbucks v štrnástich štátoch USA a v priebehu februára by sa mal rozšíriť o ďalšie štáty.