Starbucks uviedol novú veľkosť pohára, ktorý má väčší objem ako ľudský žalúdok

Kaviarenský reťazec Starbucks zavádza zmeny. Okrem redizajnu loga, ktorý spoločnosť oznámila začiatkom nového roka, reťazec rozšíril produktový rad svojich nápojov o novú veľkosť s názvom Trenta.

Zákazníci si tak môžu vychutnať svoju kávu z veľkého pohára, ktorý má objem 916 ml. Podľa portálu National Post je tento objem o 16 ml väčší ako priemerný objem žalúdka dospelého človeka.

Pohár Trenta je určený len pre ľadovú kávu, ľadový čaj a chladené nápoje. Podávať sa budú v sladenej a nesladenej verzii. Oproti druhému najväčšiemu nápoju s názvom Venti bude mať nesladená verzia o 90 kalórií viac a sladená približne o 230 kalórií naviac. Rozdiel v cene predstavuje 50 centov.

Starbucks touto novinkou reaguje na požiadavky amerického trhu. Podľa prieskumu kaviarenského reťazca zákazníci požadujú nápoje s väčším objemom, hlavne čo sa týka chladených nápojov.

Novinku pre fanúšikov zaviedol reťazec Starbucks v štrnástich štátoch USA a v priebehu februára by sa mal rozšíriť o ďalšie štáty.

Starbucks uviedol novú veľkosť pohára, ktorý má väčší objem ako ľudský žalúdok