Zbohom portálu Atlas.sk a spoločnému projektu Prominenti.sk dalo vydavateľstvo Star Production. Po piatich rokoch spolupráce sa na webe definitívne stavia na vlastné nohy na novej adrese Ženskýweb.sk.
Samostatný magazínový web spustila Star Production pred niekoľkými dňami. Presunulo sa naň to, čo bolo v minulosti dostupné na Prominentoch a obsahový zámer sa ďalej rozšíril. Novinka teraz zastrešuje na webe okrem bulvárneho Staru aj ženské tituly La Femme, Slovenka a praktická Slovenka a lokálne noviny Metropola. Každý z titulov dostal pod novou hlavičkou samostatnú sekciu s vlastnými dizajnovými prvkami. Na titulnej stránke Ženskýweb.sk sa obsah zo všetkých štyroch titulov mixuje pre používateľov prichádzajúcich z homepage.
Zdroj: Star Production
Doterajšie webové pôsobiská Star Production sa tiež podriadili vzniku nového projektu. Po zániku doterajšej podoby Prominenti.sk adresa už nesmeruje na Atlas.sk ale presmerúva používateľov na Ženskýweb.sk. To isté platí aj o Slovenka.sk - tá po novom vyúsťuje priamo v sekcii svojho magazínu na novom webe.
Partnerstvo s Atlas.sk skončilo podľa marketingového riaditeľa Star Production Michala Hošťáka pre potrebu vydavateľstva posunúť sa na webe ďalej. "Už dlhšiu sme sa pohrávali s predstavou vybudovať web určený ženám s viacerými tematickými okruhmi," vysvetlil. Atlas.sk už magazíny s podobným zameraním má, a tak sa Star Production rozhodlo svoje ciele realizovať samostatne, dodal.
Nový projekt už má Star Production aj zaradený v AIMmonitore. Odhady dennej návštevnosti sa jej zatiaľ pohybujú na úrovni 2-tisíc až 3-tisíc RUest, čo je menej ako v prípade iných ženských magazínov zaradených v audite. So Ženskýweb.sk sa bude vydavateľstvo zrejme snažiť prekonať návštevnosť Prominentov pod Atlasom, tá sa dostala v marci na úroveň 86-tisíc RU. Do odhadov návštevnosti sa zatiaľ Hošťák púšťať nechce, je však optimistický. "Pozitívnym impulzom je, že za prvé dva týždne si na Ženskýweb.sk bez akejkoľvek komunikácie kliklo 55-tisíc reálnych užívateľov," naznačil.
So Ženskýweb.sk prichádza navyše Star Production ako ďalší ambiciózny hráč do segmentu služieb a webov pre ženy. Ten je na Slovensku už tak silný. Vlastné on-line produkty pre toto publikum prevádzkujú všetky väčšie portály. Najlepšie sa darí Azetu, Atlasu a Ringieru. Azet má najnavštevovanejšiu Diva.sk, ktorú v marci navštívilo 444-tisíc reálnych užívateľov (RU). Wanda.sk Atlasu sa v návštevnosti pohybuje na 330-tisícovej úrovni, spoločne so Žena.sk sa dostáva na rovnakú úroveň ako Diva.sk. Lesk.sk Ringieru navštívilo v marci 290-tisíc RU.