Komunikáciu zacielila primárne na mužské publikum, na ktoré apeluje prostredníctvom headlinu „Pripi s Borcom“. Nosným komunikačným kanálom je kampaň nasadená v online prostredí.
Hlavná časť kampane prebieha na webe značky, na ktorom majú používatelia možnosť odprezentovať svoje „borcovské“ schopnosti. Formou fotografie alebo krátkeho videa majú ukázať, v čom sú najlepší, pričom hlasujú návštevníci stránky.
„Kategória slovenských borovičiek nevyužíva svoj potenciál naplno, a preto by sme ju chceli oživiť. Odľahčeným štýlom komunikácie spájame značku s príjemnou zábavou, ukazujeme borovičku v dobrom svetle a zatraktívňujeme ju aj u mladých dospelých ľudí. Kampaň, ktorú spúšťame v týchto dňoch, je oslavou výnimočnosti každého muža a veríme, že našich spotrebiteľov osloví a zároveň aj zabaví,“ vysvetľuje brand manažérka značky Borec zo spoločnosti St.Nicolaus Mária Miková.
Okrem webu je mediamix poskladaný z komunikácie na Facebooku, na YouTube prostredníctvom PR a ďalších BTL aktivít.
Kampaň odštartovala v druhej polovici júna a bude pokračovať aj počas leta. Kreatívny koncept vytvorila agentúra Effectivity Powered by Publicis.