Marketingový pojem minulého roka, „šrotovné“, sa tento mesiac opäť vrátil do reklamnej komunikácie. Sieť predajní s elektrotechnikou Nay vo svojej aktuálnej kampani hlási, že „Šrotovné je späť“.
Zdroj: Nay
Na reklamných plochách firma vyzýva spotrebiteľov, aby vyžmýkali svoj starý spotrebič. Posolstvo znázorňuje rukou žmýkaná práčka.
Šrotovné okrem automobilového priemyslu či Nay začali vlani, v rámci zliav a bonusov, ponúkať firmy z rôznych segmentov, napríklad aj predajcovia športovej obuvi. Pojem sa časom opotreboval a z predajní a reklamných plôch sa postupne vytratil.
- Ako šrotovné predáva Nay: Reklamný leták
Nay sa k šrotovnému vrátil na základe pozitívnej skúsenosti s minuloročnou akciou. „Vyzbieralo sa vtedy viac ako päťtisíc elektrospotrebičov,“ uviedla hovorkyňa Nay Laura Ondriašová.
Nová akcia má ľuďom dať „novú príležitosť“, ako vymeniť starý či nefunkčný spotrebič za nový. Obchodná sieť prízvukuje aj ekologický aspekt vo forme úspornosti nových zariadení a možnosti zbaviť sa starého spotrebiča ekologickou cestou.
Nay ponúka pri odovzdaní starého spotrebiča na nový tovar zníženú cenu. Akého produktu sa spotrebitelia zbavia, pri nákupe a uplatnení zľavy nerozhoduje.
Kampaň vytvorená agentúrou MARK/BBDO sa začala 5. marca. Odvtedy zákazníci odovzdali do Nay podľa Ondriašovej vyše tritisíc spotrebičov. Akcia trvá do konca tohto mesiaca. Komunikácia prebieha prostredníctvom bilbordov, rozhlasu, printov, na internete, v letákoch a v predajniach Nay Elektrodom.