Na shortlist za mesiac máj sa dostalo 13 kampaní, ktoré zabojujú o víťazstvo. Aj v novej sezóne bude o konečnom poradí rozhodovať trojzložkové hlasovanie.

Celkového hodnotenie vychádza z hlasov odbornej poroty, agentúr a verejnosti, pričom pomer hlasov je 3:1:1. Každý mesiac vyžrebujeme jedného z hlasujúcich čitateľov, ktorý vyhrá štvrťročné digitálne predplatné TRENDU. 

Odborní porotcovia ani agentúry nemôžu hlasovať v jednotlivých kolách za vlastné kampane. Do Kampane mesiaca prihlasujú práce agentúry, nomináciu dopĺňa monitoring Mediálne.sk. Redakcia zostavuje aj úvodný výber prác, ktoré sa dostanú na shortlist.

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca na Mediálne.sk

V päťčlennom paneli odborných hodnotiteľov budú v aktuálnej sezóne Martin Woska (Chief Creative & Strategy Officer, TRIAD Advertising), Miriam Benčíková-Kušnírová (prezidentka Rady pre reklamu), Veronika Pizano (marketingová manažérka vydavateľstva W Press), Martin Poláš (vedúci redaktor Mediálne.sk) a aj jeden zástupca z Českej republiky (jeho meno doplníme).

Zapojte sa do hlasovania aj vy a pomôžte nám vybrať spomedzi nasadených kampaní tú najlepšiu. Deadline na hlasovanie – vyplnenie formulára – je do štvrtka 28. júna do 10:00 h.

Shortlisty do Kampane mesiaca vyberá redakcia Mediálne.sk na základe prihlásených prác a vlastného monitoringu.

SHORTLIST KAMPANE MESIACA (MÁJ 2018)

Tešíme sa na vaše hodnotenia!