Začiatkom roka 2012 prišiel Slovenský plynárenský priemysel (SPP) na trh s ponukou elektriny pre maloodberateľov. Elektrinu začne pre záujemcov dodávať od apríla 2012, aktuálne nasadená prvá kampaň na nový produkt od agentúry Istropolitana Ogilvy má podporiť uzatváranie zmlúv. Podlinkovú komunikáciu zabezpečuje PR agentúra Seesame.
„Cieľom je informovať verejnosť o tom, že od SPP teraz môžu dostať hneď dve energie, plyn aj elektrinu výhodne, pohodlne a spoľahlivo,“ uviedla pre Mediálne.sk vedúca útvaru komunikácie SPP Jenka Zemanová. SPP komunikuje, že elektrinu predáva o 10 percent výhodnejšie ako tradiční dodávatelia v jednotlivých regiónoch, s garanciou nemennej ceny.
Kampaň pobeží do 15. apríla a propagáciu tejto ponuky realizuje SPP prostredníctvom vybraných printov, v rádiu Expres, sponzorského odkazu pred vysielaním Počasia v televízii Markíza, direct mailu a POS. Okrem toho využíva aj online médiá.
Online kampaň pozostáva z PR článkov a bannerov na vybraných internetových stránkach a PPC reklamy vo vyhľadávačoch. Pre oslovenie odberateľov bola vytvorená aj špecializovaná webstránka www.ElektrinaVyhodne.sk.
Jeden z ďalšich alternatívnych dodávateľov elektrickej energie a plynu na Slovensku, spoločnosť Energie2, aktuálne skúša predaj aj cez zľavový portál. Na prvé tri mesiace ponúka 50-percentnú zľavu z ceny na dodávku plynu a na tej istej zmluve si môže zákazník znížiť náklady aj za elektrickú energiu.
Spoločnosť dodáva energie domácnostiam, malým aj stredným firmám, aj veľkým priemyselným podnikom.