SodaStream vyzýva k rozlúčke s plastovými fľašami, tie označuje ako ťažké a neekologické. Nákup balených vôd je zároveň podľa značky nekomfortný.

Fľaškové minerálky sú pre SodaStream hlavným konkurentom – výrobca domácnostiam ponúka zariadenie, ktoré dodá perlivosť bežnej vode z kohútika.

„Hoci pohodlie je pre zákazníka mimoriadne motivujúcim faktorom, výrazný podiel na nákupnom rozhodnutí má aj ekologickosť nášho riešenia. Vďaka systému SodaStream nemusí užívateľ riešiť ani otázku likvidácie množstva plastového odpadu, ktorý pri nakupovaní balenej vody vzniká,“ vysvetľuje Attila Forgon, brand manažér značky SodaStream pre Slovensko.

Značka vyrátala, že priemerná štvročlenná rodina vyprodukuje ročne v odpade zhruba 2 500 kusov plastových fliaš a plechoviek.

Kratší 15-sekundový spot nasadzuje SodaStream do televízie od 8. mája, vysielať sa bude na staniciach Markízy.

Výrobca tlakových fliaš komunikuje lokálne na slovenskom trhu od konca roku 2015. Vtedy predstavený claim „Jednoducho nasýtiš a fľaše viac nevláčiš“ používa aj v novom spote.

Komunikáciu zameranú „proti“ baleným vodám má SodaStream dlhšie. Vlani napríklad značka zverejnila video „Shame or Glory“, kde sa spojila s postavami zo seriálu Hra o tróny.