„Vzhľadom na to, že náš predaj sa sústreďuje hlavne na online kanály, je pre nás mimoriadne dôležité, aby bola online komunikácia pre zákazníkov užitočná a prinášala im hodnotu,“ hovorí riaditeľ marketingu a priameho predaja Onlia Radoslav Benč.

Cieľom komunikácie na Facebooku má byť väčšia interakcia so zákazníkmi, vytvorenie priestoru na vyjadrenie ich názorov a motivácia na zdieľanie ich vlastného obsahu.

Seesame plánuje v komunikácii pracovať s krátkodobými minikampaňami, aktualizačnými momentmi a využívať nové funkcionality a technické možnosti sociálnej siete.

„Dôležité podľa nás je, aby bola komunikácia značky zmysluplná. Posty na Facebooku by mali súvisieť s tým, čomu sa značka venuje a kde dokáže priniesť zákazníkom úžitok. Samozrejme hravým a nenúteným spôsobom,“ vysvetľuje account manager agentúry Seesame Adam Cagáň.

O kreatívu reklamných kampaní sa stará od uvedenia značky na trh agentúra This is Locco.