Kampaň bola vytvorená lokálne, špeciálne pre slovenský a český trh, pričom kreatívny základ vychádza z celosvetovo známeho konceptu „Keď si hladný, nie si to ty“, ktorý značka využíva dlhodobo.

„Naším cieľom bolo využiť potenciál globálne úspešného komunikačného konceptu a spracovať ho tak, aby reflektoval niečo, čo je spotrebiteľom na českom a slovenskom trhu blízke,“ uviedol group brand manažér značky Snickers Radovan Veselý.

V rámci projektu prebehol výskum verejnej mienky pod taktovkou agentúry Stem/Mark na tému „fandenia“ a vznikol kľúčový vizuál nasadený na POS materiáloch v mieste predaja.

Jeho súčasťou je okrem známeho claimu upozorňujúceho na skutočnosť, že keď je človek hladný, nie je vo svojej koži, aj partička mladých fanúšikov. Tí sú odetí do hokejového dresu, pyžama a rovnako im nechýbajú typické nástroje na podporu obľúbeného tímu – obrovská rukavica či vuvuzela.

Jeden z aktérov však stvárňuje nepríjemné symptómy hladu a kazí svojim priateľom celú atmosféru. Riešenie sa ponúka v podobe čokoládovej tyčinky.

Snickers spustil lokálnu kampaň pre hokejové majstrovstvá

Zdroj: AMI Communications

Súčasťou kampane je tiež podpora v mieste predaja, PR aktivity, rádiový spot, reklama v online prostredí, ktorá zahŕňa komunikáciu na oficiálnom webe a Facebooku značky či spolupráca priamo s osobnosťami zo sveta športu. Značka bude spolupracovať s hokejistom Richardom Lintnerom.

O PR komunikáciu sa postará agentúra AMI Communications Slovakia, podporu na oficiálnom webe a na Facebooku zastreší agentúra 2fresh.