Názov Snickers vymenila za anglické adjektíva „sleepy“, „spacey“, „impatient“ či „rebelious“, ktoré môžu vyjadrovať jednotlivé vlastnosti spotrebiteľov.

Dôvodom je kampaň „Keď si hladný, nie si to ty“, ktorá je dlhodobým konceptom značky. Obaly tyčiniek majú vyjadriť vlastnosti, ktoré v ľuďoch prebúdza hlad. V tomto prípade je to napríklad človek netrpezlivý, mrzutý, ospalý či rebelský.

Súčasťou kampane je okrem nových obalov aj televízny spot, v ktorom zamestnanec call centra prijíma hovory od množstva ľudí. Tí sa sťažujú, že ich priatelia sa pod vlpyvom hladu správali naozaj netradične. Muž neváha a v okamihu dokáže vyhodnotiť ich problém a vyriešiť ho. Stačí mu na to čokoládová tyčinka Snickers.

Výrobca neprezliekol všetky svoje tyčinky, časť z nich podľa severu Adweek.com ostane aj v priebehu kampane v pôvodných obaloch.

„Veríme, že nové obaly ľudí inšpirujú nielen k tomu, aby objavili svoje vlastné prejavy hladu a svoj hlad čo najrýchlejšie utíšili, ale rovnako k tomu, aby touto humornou cestou upozornili svojich blízkych na to, čím sa stávajú oni, keď majú hlad,“ uviedla brand directorka značky Snickers Allison Miazga-Bedricková.

Personalizovanú kampaň v minulosti predstavila napríklad značka Coca-Cola, ktorá spustila predaj svojho nápoja so špecilizovanými etiketami s menom. Svoju tyčinku premenovala v priebehu tohto roku aj značka Kit Kat, z ktorej sa stala cukrovinka s názvom „YouTube Break“.