Tatra banka priniesla na slovenský finančný trh prvý fond svojho druhu v podobe inteligentného Smart fonduTB , ktorý sa automaticky zapína v okamihu, keď trhy rastú a vypína v prípade ich poklesu. Pre klienta tak môže zhodnotiť investície čo najefektívnejšie. Spustenie novinky komunikuje kampaň, ktorú pre Tatra banku pripravila agentúra Vaculik Advertising.
Zapínanie a vypínanie komunikuje metaforou, ktorá je znázornená prostredníctvom domu, ktorý dokáže inteligentne reagovať na požiadavky svojho majiteľa. Zapínaním a vypínaním jednotlivých prístrojov mu uľahčuje a spríjemňuje život.
- Pozrite si spot na blogu reklamy: Inteligentný Smart fondTB od Tatra banky
„V spote ukazujeme inteligentný dom, ktorý sa prispôsobuje svojmu majiteľovi, aby mu bol čo najviac užitočný. Dokáže zaznamenávať aj predpokladať jeho potreby a na základe toho zapínať a vypínať jednotlivé prístroje a spotrebiče, ktoré sú súčasťou domu. Toto je presná metafora na inteligentný Smart fondTB od Tatra banky, ktorý neustále monitoruje trhy a zapína a vypína svoje súčasti tak, aby vždy prinášal výnosy,“ uviedla pre Mediálne.sk Lenka Bónová, copywriter z agentúry Vaculik Advertising.
Hlavným vizuálnym prvkom je ikona, ktorá predstavuje indikátor zapnutia a po otočení sa stáva súčasťou nápisu IQ vyjadrujúceho nielen zapínanie, ale rovnako aj inteligenciu fondu.
Kampaň bola spustená 15. apríla a zahŕňa komunikáciu prostredníctvom TV, printu, onlinu a outdooru s netradičnými citylightami, ktoré vysvetľujú fungovanie inteligentného fondu.
Zdroj: Vaculik Advertising
Vizitka kampane Smart fondTB od Vaculik Advertising
Kreatívny riaditeľ : Dejan Galovič
Art director: Peter Hrevuš
Copywriter: Lenka Bonová, Vlado Križan
Account manager: Soňa Rusnáková
Použité médiá : TV, print, POS nosiče, outdoor, online riešenia
Termín nasadenia: od 15.4.2011
Produkcia televízneho spotu: savage.tv
Réžia: Michael Baumbruck