Smart fond od Tatra banky je v novej kampani ako inteligentný dom

Tatra banka priniesla na slovenský finančný trh prvý fond svojho druhu v podobe inteligentného Smart fonduTB , ktorý sa automaticky zapína v okamihu, keď trhy rastú a vypína v prípade ich poklesu. Pre klienta tak môže zhodnotiť investície čo najefektívnejšie. Spustenie novinky komunikuje kampaň, ktorú pre Tatra banku pripravila agentúra Vaculik Advertising.

Zapínanie a vypínanie komunikuje metaforou, ktorá je znázornená prostredníctvom domu, ktorý dokáže inteligentne reagovať na požiadavky svojho majiteľa. Zapínaním a vypínaním jednotlivých prístrojov mu uľahčuje a spríjemňuje život.

„V spote ukazujeme inteligentný dom, ktorý sa prispôsobuje svojmu majiteľovi, aby mu bol čo najviac užitočný. Dokáže zaznamenávať aj predpokladať jeho potreby a na základe toho zapínať a vypínať jednotlivé prístroje a spotrebiče, ktoré sú súčasťou domu. Toto je presná metafora na inteligentný Smart fondTB od Tatra banky, ktorý neustále monitoruje trhy a zapína a vypína svoje súčasti tak, aby vždy prinášal výnosy,“ uviedla pre Mediálne.sk Lenka Bónová, copywriter z agentúry Vaculik Advertising.

Hlavným vizuálnym prvkom je ikona, ktorá predstavuje indikátor zapnutia a po otočení sa stáva súčasťou nápisu IQ vyjadrujúceho nielen zapínanie, ale rovnako aj inteligenciu fondu.

Kampaň bola spustená 15. apríla a zahŕňa komunikáciu prostredníctvom TV, printu, onlinu a outdooru s netradičnými citylightami, ktoré vysvetľujú fungovanie inteligentného fondu.

Smart fond od Tatra banky je v novej kampani ako inteligentný dom

Zdroj: Vaculik Advertising

Vizitka kampane Smart fondTB od Vaculik Advertising

Kreatívny riaditeľ : Dejan Galovič

Art director: Peter Hrevuš

Copywriter: Lenka Bonová, Vlado Križan

Account manager: Soňa Rusnáková

Použité médiá : TV, print, POS nosiče, outdoor, online riešenia

Termín nasadenia: od 15.4.2011

Produkcia televízneho spotu: savage.tv

Réžia: Michael Baumbruck