Čerpacie stanice Slovnaft spustili novú kampaň Jesenná tankovačka. Zahŕňa súťaž, v ktorej môžu zákazníci vyhrať niektorú z cien, ak prihlásia svoj kód z pokladničného dokladu po natankovaní viac ako 20 litrov paliva.

Súťaž prebieha od 23. septembra do 10. novembra, kódy z bločkov môžu motoristi registrovať na webe Tankovacka.sk alebo poslať esemeskou, pričom cena spätnej správy je 20 centov.

Po uzavretí súťaže budú vyžrebovaní výhercovia hlavných cien – automobilu Škoda Rapid Spaceback, piatich elektrobicyklov takisto od výrobcu Škoda či GPS navigácie Sygic. Slovnaft bude žrebovať aj počas súťaže - každý týždeň dá desiatim výhercom darčekovú Blue kartu v hodnote 100 eur.

Jesennú súťaž promuje Slovnaft reklamnou kampaňou z dielne agentúry Respect APP. Tá pripravila odľahčenú komunikáciu v štýle jesenných oberačkových a hodových slávností.

V komunikácii sa zvýrazňuje kvalita palív Slovnaftu a možnosť výhry - posolstvo nesie slogan „Tankujte kvalitu, čerpajte výhry“.

Respect APP vytvoril ku kampani krátky 15-sekundový animovaný spot. Nadväzuje na predchádzajúcu aktivitu agentúry - kreslený edukačný film, ktorý mal firmu a činnosť rafinérie priblížiť najmä mladším recipientom.

Animovaný spot s folklórnymi prvkami je už nasadený v televízii. Z jeho podoby vychádzajú aj vizuály pre printovú časť kampane, rozhlas, web a propagačné materiály na mieste predaja. Respect APP spolupracuje so Slovnaftom štyri roky, podieľal sa aj na tvorbe viacerých predchádzajúcich kampaní.

Vizitka kampane

Klient: Slovnaft
Produkt: Motorové palivá
Reklamná agentúra: Respect APP
Kreatívny riaditeľ: Ondrej Štefánik, Mario Poór
Art director: Martin Vacho
Copywriter: Oliver Lippo
Strategy planner: Katarína Adamkovič
Produkcia: Leopard Production
Animácia: Admirál Kolenčík