Distribúcia značky v sieti Slovnaft sa začala na prelome apríla a mája tohto roku. V súčasnosti sú produkty od lokálnych výrobcov dostupné na 72 čerpacích staniciach, pričom ponuka zahŕňa 55 produktov od 16 dodávateľov. Registrácia pre ďalších dodávateľov je však naďalej otvorená.

V portfóliu produktov na čerpačkách sú syry, ďalšie mliečne a mäsové výrobky, sirupy, džemy, medy, cestoviny, nápoje a iné regionálne špeciality. Portfólio tvoria značky ako U starého somára, Chocomaze, Lyra, Agrotrade, Mäsovýroba Gašparík či Kukkonia, ktorú v rámci podnikania podporuje šéf Slovnaftu Oszkár Világi.

„Naším cieľom je byť skutočný, a preto sme sa rozhodli predstaviť značku cez reálne príbehy ľudí, ktorí ju napĺňajú, pričom oni samotní účinkujú v reklamnej kampani. Je to výrobca perníkov, syrov a paštét, ktorých poctivý prístup k výrobe potravín hovorí za všetkých ostatných výrobcov zastrešených pod touto značkou. Súčasne predstavujú hodnoty, ktoré Slovnaft zastáva a podporuje,“ uviedla pre Mediálne.sk manažérka projektu Naše najlepšie Zuzana Mišíková.

Ako ďalej dodáva, značka má úplne iný rozmer, na aký je štandardný zákazník čerpacej stanice zvyknutý. „Ide o projekt, ktorý svojím charakterom okrem iného predstavuje zmenu nákupného správania. Značka Naše najlepšie prišla na trh v čase, keď je medzi spotrebiteľmi citeľný záujem o tradičné slovenské potraviny,“ dodáva.

Autorom kampane je agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá vytvorila aj logo značky. V znakoch loga sú zastúpené symboly všetkých krajských miest na Slovensku. Aktuálne je kampaň nasadená okrem televízie v printe, outdoore a v online prostredí.

Na kampaniach Slovnaftu v minulosti spolupracovali agentúry Wiktor Leo Burnett a Respect APP.