Domovský stánok hokejistov Slovana mal v názve Slovnaft takmer štyri roky, od 1. októbra 2011, keď spoločnosť v partnerstve vystriedala Samsung. 

Ešte predtým niesol štadión názvy T-Com Arena, ST Aréna a Orange aréna. Hala od svojej rekonštrukcie v roku 2011 hostila aj mnohé kultúrne podujatia.

Kto bude novým partnerom bratislavského hokejového klubu, ešte nie je známe. „Z marketingového hľadiska je jednou z našich priorít uzatvoriť nové dlhodobé partnerstvo na pomenovanie zimného štadióna čo najskôr,“ uviedol v tlačovej správe Maroš Krajči, predseda predstavenstva klubu. 

„Samozrejme, máme za sebou už vstupné rokovania s potenciálnymi partnermi. Verím, že nový ‚naming rights‘ kontrakt predstavíme verejnosti ešte v priebehu tejto hokejovej sezóny,“ dodal.

Kým sa tak stane, bude Slovan svoje zápasy oficiálne hrávať na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu, čo je úradný názov budovy, schválený pred pätnástimi rokmi mestským zastupiteľstvom.

Zapožičanie mena štadióna je v súčasnosti bežný marketingový nástroj po celom svete. HC Slovan upozorňuje, že v súčasnosti napríklad osem z desiatich najväčších futbalových štadiónov v Nemecku nesie názvy po partneroch klubov. Bez ich finančnej podpory by vraj ani veľké medzinárodné športové štadióny a haly neboli schopné samostatnej existencie.