Spoluprácu s Hamé odštartoval SZB v roku 2014, aktuálne sa predĺžila o ďalšie roky. Potravinárska firma marketingovo podporuje biatlonové zväzy aj na ďalších trhoch vrátane susedného Česka.
„Slovenský biatlon sa svojimi výsledkami túto sezónu výrazne pozdvihne a pôjde aj vďaka silnej tradícii a zapálenosti ľudí naďalej nahor,“ povedal generálny riaditeľ Hamé Martin Štrupl.
Značka sa s týmto zimným športom spája preto, že podľa nej sa stal v posledných rokoch symbobol aktívneho životného štýlu. „Práve tento moderný spôsob zodpovedá súčasnému zameraniu nášho sortimentu, a to dlhodobo podporovať aktívny životný štýl. Veríme, že s našou podporou bude český aj slovenský biatlon úspešný aj v budúcnosti,“ doplnil M. Štrupl.
„Slovenský biatlon sa zotavuje. Výsledky z poslednej sezóny boli najlepšie za posledné roky a veríme, že aj naďalej pôjdu nahor. Česko nám v tejto súvislosti ide príkladom. Predpokladám, že nám k tomu pomôže aj taký silný partner, ako je spoločnosť Hamé, a preto som rád, že celý tím slovenského biatlonu bude podporovaný aj v nasledujúcom období,“ povedal prezident SZB Tomáš Fusko.
Značka Hamé pri príležitosti bilancovania vlaňajších výsledkov a oznámení predĺžení partnerstva s biatlonistami prezentuje aj produktové novinky, ktoré chystá.
Na trh uvedie novú tatársku omáčku a majonézu bez konzervantov, ktorú vyrába slovenský závod firmy Doma v Prešove. Hamé tiež pridá nový produktový rad zeleninových zmesí Znojmia s názvom Pod mäsko.
Hamé bude predávať aj ovocné snacky EasyFruit pre školákov. Značku podporí televíznou a online kampaňou štartujúcou na jar. „Nielen vegetariáni ocenia kvalitné trvanlivé zeleninové nátierky EasySandwich a na trh opäť uvádzame aj nové druhy legendárnej paštéty Májka,“ povedal riaditeľ Hamé Slovakia Ľubomír Preclík.