Úlohou agentúry bude aktivácia zákazníkov cez online aj offline kanály značky, ktorá vyrába športové oblečenie a ďalšie doplnky. Seesame bude mať na starosti kreatívu a realizáciu integrovaných kampaní.

„V rámci tendra sme videli skvelé návrhy agentúr. Pri Seesame nás nezaujal len ideový koncept, ale najmä komplexnosť a jasná orientácia na výsledok,“ uviedol Ladislav Šiška, Senior Brand Manager značky Adidas.

Kreatívny a digitálny tím Seesame už pracuje na prvých kampaniach pre nového klienta. „Náš prístup staviame na dobrej znalosti cieľových skupín a na tom, ako uvažujú. Sme tak schopní postaviť kampane, ktoré sú užitočné rovnako pre zákazníkov ako aj pre značku. Sme radi, že sa v tendri naše a klientovo uvažovanie stretlo,” načrtol Peter Jančárik, Strategist & Partner Seesame.

Seesame si na slovenskom trhu dlhodobo drží prvé miesto v rebríčku PR agentúr podľa ročného obratu. Agentúra má v portfóliu aj klientov ako Dell, Dr. Oetker, IKEA, Shell, PosAm, Benestra, Electrolux, Pfizer, OVB, Union, Mattoni, Lunter, YIT, Samsung a ďalších.