Fastfoodová jednotka pripravuje úpravy vo svojej lokálnej ponuke od 30. januára, ako potvrdila spoločnosť – aj slovenskí zákazníci budú môcť ochutnať novinku v jedálnom lístku.

„Slovenskí a českí zákazníci si budú môcť prvýkrát v reštauráciách McDonald's vychutnať rebrá – marinované v Barbecue omáčke,“ uviedla pre Mediálne.sk PR manažérka Zuzana Svobodová.

McDonald's zatiaľ neprezradil názov produktu, novinku zatiaľ ani nepromuje. Nepôjde však o klasický McRib, teda marinované rebrá v žemli. Tento burger uviedol reťazec v minulosti na viacerých zahraničných trhoch.

Podľa Z. Svobodovej ide o úplne nový produkt. „Bez žemle, zákazník dostane skutočné rebrá na kosti,“ priblížila.

McDonald's od roku 2015 prispôsobuje ponuku aj v česko-slovenskom teritóriu lokálnym podmienkam – na jeseň 2015 uviedol prvý originálny burger Maestro Oštiepok, v Česku sa predával ako Maestro Bohemia a namiesto oštiepku bol v ňom ementál.

V nasledujúcom týždni, keď do ponuky pribudnú rebrá, zároveň fastfoodový reťazec mení sezónnu ponuku. Po Syrovej sezóne uvádza variácie burgeru Big Tasty.

„Zákazníkom budeme v tomto roku prinášať pravidelne časovo limitované ponuky prémiových burgrov, ktoré chceme pre tento rok urobiť ešte zaujímavejšie,“ načrtla Z. Svobodová. „Ďalšie prémiové novinky budú nasledovať v zhruba dvojmesačných odstupoch,“ dodala.

Americkej spoločnosti sa na slovenskom trhu podľa reportovaných finančných výsledkov darí. McDonald's sa pred pár dňami pochválil najvyššími ročnými tržbami, odkedy prišiel na Slovensko (1993). Fastfoodový reťazec má u nás 30 reštaurácií, z toho 14 v Bratislave.