D. Zappe bol šéfom marketingu slovenského Heinekenu od júna 2014. Počas tohto obdobia firma na trh uviedla nové brandy ako Zlatý Bažant ´73 či cidery Strongbow a Lišiak zo sadu.

„Na Slovensku sa nám podarilo vybudovať silný marketingový a trade marketingový tím, s ktorým sme dosiahli mnoho úspechov. Značka Zlatý Bažant v súčasnosti zaznamenáva historické úspechy v segmente piva aj radlerov, vďaka cieleným aktivitám sú Krušovice najrýchlejšie rastúcou značkou piva na trhu, a naše cidery si našli stabilné miesto na trhu s alkoholickými nápojmi na Slovensku,“ hodnotí D. Zappe.

„Som veľmi rád, že naše portfólio môžem odovzdať vo vynikajúcej kondícii práve Ronaldovi, ktorý sa na jeho budovaní a úspechoch počas uplynulých štyroch rokov intenzívne podieľal. Chcem sa poďakovať všetkým kolegom v tíme za výbornú spoluprácu, bolo to úžasné obdobie. Je mi ľúto, že musím z tejto krásnej krajiny, akou Slovensko je, odísť, no na druhej strane sa teším na nové výzvy v Pivovarna Laško Union v Slovinsku,“ dodal končiaci šéf marketingu.

Nástupca R. Lupták má v oblasti reklamy a marketingu viac ako 16-ročné skúsenosti, do slovenského Heinekenu nastúpil na pozíciu Group Brand Manager v októbri 2014.

V spoločnosti sa venoval predovšetkým posilňovaniu hlavného brandu Zlatý Bažant – stál pri aj pri uvedení spomínaného subbrandu Zlatý Bažant´73, ako aj produktovej línie Zlatý Bažant Radler 0,0%. Rovnako stál pri uvedení oboch značiek z produktovej kategórie cider.

Počas práce pre Heineken pôsobil vlani R. Lupták aj v centrále spoločnosť v Amsterdame. Zodpovedný bol za značky cideru Orchard Thieves, Bulmers a Stassen. Po návrate na Slovensko prevzal ako Head of Brands and Media zodpovednosť za manažment a mediálnu komunikáciu všetkých značiek z portfólia slovenského Heinekenu.

„Som vďačný za príležitosť, ktorú som v podobe pozície marketingového riaditeľa v Heineken Slovensko dostal. Bude to pre mňa kombinácia novej skúsenosti, veľkej zodpovednosti, náročných úloh, tímovej práce a pevne verím, že do značnej miery aj zábava,“ uviedol R. Lupták.

„Chcem nadviazať na obrovský kus úspešnej práce, ktorú sme pod Davidovým vedením doteraz spravili. Mojou ambíciou je naďalej posilňovať zverené portfólio značiek piva a cideru a spolu s tímom prinášať inovácie, z ktorých budú profitovať konzumenti, naši zákazníci a v konečnom dôsledku aj samotná spoločnosť Heineken,“ dodal.

Počas svojej kariéry pracoval R. Lupták v agentúrach Euro RSCG, Wiktor Leo Burnett a MUW Saatchi & Saatchi. Z pozície klienta pracoval pre značky, ako O2, SkyEurope Airlines, ČSOB, Aupark, VÚB, Marlboro, Topvar, Rádio Expres, Smädný Mních, Sparta, UniBanka a ďalšie.