Od júna 2014 na túto pozíciu nastúpil David Zappe, ktorý sa stal zároveň aj členom predstavenstva. Vo funkcii vystriedal Loica Morvana, ktorý v nej pôsobil od augusta 2011.

David Zappe bude zodpovedný za riadenie širokého portfólia spoločnosti, do ktorého patria prémiové značky Heineken, Zlatý Bažant, Krušovice a Desperados spolu s domácimi značkami Corgoň a Kelt. Zodpovedá aj za oblasť marketingových analýz. Na svojej pozícii sa bude usilovať najmä o rast portfólia spoločnosti a potvrdenie pozície lídra na slovenskom pivnom trhu.

„Jedným z mojich hlavných cieľov je výrazné posilnenie inovácií a inovatívneho ducha v rámci našej spoločnosti. Práve inovácie sú dnes motorom pivného trhu, a v tejto oblasti máme dlhodobo pozíciu lídra najmä so značkou Zlatý Bažant. Tento inovatívny spirit potrebujeme ďalej rozvíjať a posilniť ho v rámci celého nášho portfólia,“ uviedol nový riaditeľ marketingu. David Zappe je pôvodom z Maďarska a má 39 rokov.

Zavádzaniu inovácií na rozvinutom českom pivnom trhu sa intenzívne venoval aj v spoločnosti Heineken Česká republika, v ktorej doteraz pôsobil ako group brand manažér. Bol zodpovedný za značky Heineken, Krušovice, Zlatopramen a Desperados. Predtým pôsobil v spoločnostiach ako Kraft Food, SAB Miller a British American Tobacco. 

Heineken na Slovensku robil zmeny v manažmente aj v marci tohto roka, keď vo funkcii skončila dlhoročná šéfka spoločnosti, Holanďanka Door Plantenga. Miesto generálneho riaditeľa vzápätí zaujal jej krajan Odin Goedhart.