Partnerstvo Esetu s Borussiou predstavili v sobotu počas otváracieho domáceho zápasu klubu pred vypredaným štadiónom proti Augsburgu.

Pred stretnutím odovzdali členovia vedenia osemnásobného nemeckého majstra na hracej ploche sponzorské dresy spolumajiteľovi Esetu Antonovi Zajacovi a Holgerovi Suhlovi, country managerovi spoločnosti v Nemecku.

Partnerstvo slovenskej IT firmy s nemeckým klubom má byť orientované na podporu fanúšikov počas zápasov. Medzi úvodnými aktivitami bol transport priaznivcov bezplatnými rikšami Esetu z vlakovej stanice na domovský štadión Signal Iduna Park. Službu využilo okolo 1 500 fanúšikov.

Okrem odovzdania sponzorského dresu videlo viac ako 81-tisíc fanúšikov propagačné video k spolupráci medzi oboma spoločnosťami. Hlavnú úlohu si v ňom zahrali aj hráči Borussie Dortmund Nico Schulz a Marwin Hitz.

Finančné okolnosti spolupráce Esetu a Borussie Dortmund strany neoznámili. Okrem domácej Bundesligy si klub aj túto sezónu zahrá v Lige majstrov.

„Borrusia Dortmund je jeden z najpopulárnejších európskych futbalových klubov. Podobne ako Eset aj BVB pristupuje k svojim fanúšikom s vášňou. Ide teda o ideálne spojenie s nadšenými fanúšikmi, ktorí si chcú užívať skvelý futbal na ihrisku, ale aj pri bezpečnom sledovaní zápasov online,“ uviedol Richard Marko, CEO spoločnosti Eset.

Spolupráca oboch značiek má spájať svet futbalu s bezpečnosťou na internete. „Je to obzvlášť dôležité pre nové možnosti, akými sú sledovanie zápasov či získavanie cenných zberateľských predmetov cez internet,“ informovali Eset a BVB.

Pre Dortmund sa Eset rozhodol napriek tomu, že regionálnu pobočku v Nemecku má slovenská spoločnosť v Mníchove.