Zaisťovať komunikáciu so zákazníkom budú primárne cez microsite ncenergie.sk. Spotrebitelia budú môcť zmenu dodávateľa riešiť prostredníctvom e-mailu, telefonicky aj cez chat. Nový Čas Energie bude mať vlastné call centrum, ktoré bude realizovať samotný proces predaja a zazmluvnenia. Zmluvu dostanú zákazníci poštou alebo e-mailom.

„Ide o podobný koncept spolupráce ako môžeme vidieť na telekomunikačnom trhu v podobe virtuálnych operátorov, ktorí ponúkajú mobilné a dátové služby využívajúc infraštruktúru etablovaných operátorov. Zákazník si tak môže výhodnosť nášho produktu pohodlne vyskúšať.“ uviedol pre Mediálne.sk riaditeľ pre retail v spoločnosti ČEZ Slovensko Stanislav Kovalík. Firma uvádza, že v prípade nespokojnosti je možné zmluvu vypovedať. 

Vydavateľstvo Ringier Axel Springer využije svoje mediálne portfólio na propagáciu značky a ponuky Nový čas Energie. Kampaň štartuje v sobotu 15. februára a je nasadená v printových a online médiách Ringieru, využije aj podporu cez Google AdWords. Kampaň pripravili v spolupráci s agentúrou VCCP.

ČEZ Slovensko na Slovensku ponúka svoje služby už sedem rokov. Jej tržby postupne narastajú. V roku 2012 dosiahli úroveň 425,8 milióna eur. Na Slovensku majú v súčasnosti vyše 100-tisíc zákazníkov.

ČEZ tvrdí, že garantuje vždy nižšiu cenu ako majú v cenníkoch pôvodní dodávatelia (ZSE, VSE, SSE). „Ak by aj pôvodní dodávatelia upravili cenníky smerom nadol, automaticky ich znížime aj my tak, aby rozdiel v cene ostal zachovaný a naša cena bola pre zákazníkov výhodnejšia,“ tvrdí S. Kovalík.

ČEZ láka zákazníkov aj na viacero finančných aj nefinančných bonusov.

Podobný projekt rozbehol Ringier Axel Springer aj v Česku v oblasti predaja plynu. Podľa českých médií mal byť pôvodným partnerom tiež ČEZ, no to sa zmenilo po tom, čo sa oznámilo, že českú pobočku švajčiarsko-nemeckého mediálneho domu chcú kúpilť podnikatelia Daniel Křetínský a Patrik Tkáč.

Ako informoval začiatkom januára server Aktuálně.cz, novým partnerom pre tento projekt sa stala konkurenčná firma EP Trading patriaca k holdingu EPH, ktorý patrí k aktivitám oboch spomínaných podnikateľov.

Slovenský Ringier Axel Springer je naďalej súčasťou medzinárodnej vydavateľskej skupiny. 

Slovenský bulvár bude predávať aj elektrinu

Nový Čas Energie