Gabriel Tóth, autor blogu Katedra Komunikácie, sa spolu s niekoľkými ďalšími spolupracovníkmi, rozhodol založiť rovnomennú komunikačnú agentúru. Katedra komunikácie je prvou slovenskou digitálnou Public Relations and Affairs agentúrou, keďže sa špecializuje na sociálne siete a celkovo online komunikáciu.

Michal Dragan - expert na sociálne siete
Neprehliadnite

Odborník na sociálne siete: Facebook zarába vďaka informáciám, ktoré mu dávame zadarmo

Agentúra sa zameriava na analýzu a monitoring dát o zákazníkoch či iných cieľových skupinách, budovanie angažovaných komunít okolo značiek a produktov a klientom prináša merateľné konverzie pre ich biznis.

„Sme presvedčení, že komunikácia sa musí zmeniť. Intuícia či skúsenosť už nestačia, rozhodnutia musia byť založené na dátach a vedeckom prístupe. Nemá zmysel rátať počet mediálnych výstupov alebo lajkov, potrebujeme merať biznisové vysledky,” hovorí Gabriel Tóth.

„Blog Katedra Komunikácie vznikol ako vedľajší projekt popri kurze Politická komunikácia a spolu so študentami sme na ňom uverejňovali analýzy a zozbierané dáta. Spolupráca s absolventami môjho kurzu pokračuje aj po vzniku agentúry,“ dodáva.

Gabriel Tóth
Je absolventom politológie na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Na rovnakej katedre získal aj doktorát (PhD.) z politickej komunikácie so špecializáciou na online a sociálne siete. Dodnes na fakulte učí a je externým členom katedry politológie. V Public Relations začínal v Allianz – Slovenskej poisťovni, neskôr bol hovorcom spoločnosti Penta Investments.