Minútové video je poskladané zo záberov z predchádzajúcich hokejových šampionátov. Striedajú sa v ňom hráči z krajín, ktoré sú súčasťou majstrovstiev rok čo rok. Dopĺňajú ich fanúšikovia v hľadisku.

„Video zachytáva radosť, smútok, napätie, túžbu i sklamanie. Hokejové tváre hráčov aj fanúšikov sú plné emócií, keď spoločne bojujú o každý centimeter ľadu, keď spolu bojujú o víťazstvo. Vzdávame hold slzám šťastia aj zármutku, vášnivému hnevu aj neskrotnému nadšeniu. Faces sú oslavou krásy a veľkosti hokejovej hry ktorá sa opäť vracia domov, do hokejovej krajiny,“ povedal Peter Kačenka, výkonný kreatívny riaditeľ agentúry Wiktor Leo Burnett.

Majstrovstvá sveta sa tento rok uskutočnia v Bratislave a Košiciach v termíne od 10. do 26. mája, pričom slovenský tím sa predstaví v základnej skupine hranej na východe krajiny.

Z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett pochádza aj k vizuál k nadchádzajúcemu šampionátu vrátane podoby nového maskota – medveďa Macejka, o ktorého mene rozhodli hlasovaním fanúšikovia.