Nomináciu na ocenenie premenila na tohtoročnom Golden Drume agentúra Triad Advertising s prácou 17. november pre klienta O2 Slovakia. S prácou získala zlato v kategórii Media a striebro v kategórii Mobile.
Zo Slovenska zabodovala aj agentúra MUW Saatchi & Saatchi s prácou Nočné rádiobudíčky pre klienta Kooperativa poisťovňa. V kategórii Radio si vybojovala striebro.
Na 24. ročníku festivalu sa do finále prebojovalo Slovensko celkovo so šiestimi shortlistami, pričom tri z nich sa podarilo premeniť na ocenenie. Dva shortlisty, v kategóriách Integrated a Branded & entertainment pre filmový festival Ekotopfilm, sa agentúre Effectivity nepodarilo premeniť na kov.
Prihlášky tento rok poslali aj ďalšie slovenské agentúry ako Apple Pie, Istropolitana Ogilvy, Mayer/McCann Erickson, Mertel RG, Oliver Agency CE, Wiktor Leo Burnett a Zaraguza.