Na Slovensku sa schyľuje k duelu dvoch „drsných“ kuchárov. Aspoň to avizuje výrazná teasingová kampaň v televízii, rádiách či outdoore.
Kampaň Paulus vs. Ihnačák verejnosti sľubuje zmenu v kulinárstve na Slovensku aj v Českej republike.
Aj napriek tomu, že ku komunikácii sa zatiaľ zadávateľ nepriznáva, pravdepodobne by malo ísť o kampaň reťazca Lidl.
Spoločnosť si totiž na Úrade priemyselného vlastníctva požiadala o registráciu ochrannej známky pre spojenie označujúce kuchársky súboj. Upozornili na to Stratégie.sk.
Hlavnými postavami celej komunikácie sú dvaja kuchári - Marcel Ihnačák, ktorého kampaň predstavuje ako majstra slovenskej kuchyne a autora knihy „Radosť variť“, jeho protivníkom v súboji je michelinský šéfkuchár a majster českej kuchyne Roman Paulus.
Paulus by sa tak v kampani reťazca neobjavil po prvýkrát. V súčasnosti je totiž tvárou letnej kampane Grill & Fun, ktorá prebieha aj na českom trhu.
paulus_vs_ihnacak_bilbord Zdroj: Redakcia Mediálne.sk
Televízny spot sa začína záberom na oceľový hák. Neskôr spot odhalí hlavných hrdinov celej kampane, ktorí si v sprievode zvučky známej z westernových filmov, vymieňajú drsné pohľady.
„Česko vs. Slovensko, kuchár proti kuchárovi. Tento súboj zmení kulinársky ráz oboch krajín, lebo keď skončia, nič nebude ako predtým,“ vysvetľuje divákom voice-over. V závere spotu tiež dodá, že vášne vzplanú už čoskoro.
Odhalenie je naplánované na 19. septembra, keď by mala kampaň postúpiť do ďalšej fázy.
Kampaň sa okrem televízie a outdooru objavila tiež v printe a v rádiu. O PR komunikáciu na Slovenskom trhu sa stará agentúra 1st Class Agency.
Tvárou značky Lidl bol v minulosti aj slovenský český herec Marek Vašut, ktorý spotrebiteľom odporúčal vína.