Dve nominácie získala agentúra Zaraguza – v kategórii Mobile za prácu Fofola klávesnica pre klienta Kofola ČeskoSlovensko a v kategórii Integrated tiež za Fofolu.

S rovnakou šancou z hľadiska počtu shortlistov na festivale zaboduje agentúra Wiktor Leo Burnett. V kategórii Film bodoval s prácou pre Zlatý Bažant Radler 0,00% pre klienta Heineken a v kategórii OOH s prácou Podzemné periskopy pre Správu slovenských jaskýň.

Slovensko „bubnuje“ na Golden Drume so šiestimi shortlistami

Zdroj: www.goldendrum.com

V kategórii Film získala shortlist agentúra Apple Pie za prácu Ľudia bez pomoci pre občianske združenie Vagus. Bezdomovci v nej pomáhajú druhým ľuďom, pretože sami vedia, aké je to ostať bez pomoci.

Jeden shortlist má aj agentúra Made by Vaculik v kategórii Film za prácu s názvom Tampón za Projekt Istropolitana. 

Na tohtoročný Golden Drum prihlásili svoje práce aj agentúry Effectivity Powered by Publicis, Triad Advertising, MUW Saatchi&Saatchi, Mayer McCann Erickson, MullenLowe GGK, ale shortlisty nezískali.

Golden Drum sa tento rok prvýkrát koná v termíne 19. až 21. októbra v slovinskej Ľubľane, pričom v minulosti festival hostilo mesto Portorož.