Najviac ocenení tento rok putuje do agentúry Triad Advertising, ktorá za prácu 17. november bodovala v kategóriách „Kampaň“ a získala tiež špeciálne ocenenie Akademická cena Vysokej školy kreatívnej komunikácie, ktoré bolo pre tento ročník novou kategóriou.

Ocenenie si odnáša Triad aj v kategórii „TV spot“ za prácu Príroda je na dosah, ktorú pripravil pre značku Rajo Probia.

Dve zlaté „pecky“ získala agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá odbornú porotu presvedčila prácami Zlatý Bažant '73 pre klienta Heineken Slovensko v kategórii „Rozhlasový spot“ a kampaňou Angelika pre Poštovú banku v kategórii „TV spot“.

Jedno zlato získala agentúra Core 4 v kategórii „Multimediálna a internetová prezentácia“ za prácu Viva Ulica! Pre Slovenskú sporiteľňu. V tejto kategórii bodovala aj agentúra This is Locco s prácou Skutočné rozprávkové domy pre VÚB banku.

V kategórii „Kampaň“ získala „pecku“ aj agentúra Made by Vaculik za prácu Karta, ktorá má význam, ktorú pripravila pre klienta Tatra banka.

Respect APP dostal ocenenie v kategórii „Vonkajšia reklama“ za prácu Čistota, ktorú ste nevideli pre klienta Metsä Tissue.

V kategórii „Print“ zabodovala agentúra Apple Pie s prácou V našej zemi zrodilo sa Štrbské pleso pre klienta Štrbské Presso. Jedno ocenenie má aj Zaraguza v kategórii „Mobile“ za prácu Rexona telefónne číslo pre klienta Rexona.