Slovenským agentúram sa podarilo premeniť na ocenie tento rok šesť nominácií. Celkovo malo šancu na výhru vo finále deväť shortlistov.

Víťazstvo si v súťaži vybojovala agentúra Core4 za prácu Prinášame klasiku do moderného života pre klienta Slovenská sporiteľňa. Shortlisty za ňu získala v kategóriách „Multimediálna a internetová prezentácia“ a „Internetové reklamné formáty“, ktoré v oboch prípadoch premenila na ocenenia.

Zlatá pecka putuje aj do reklamnej agentúry Jandl za prácu Kolesománia pre klienta Coop Jednota. Agentúra bodovala v kategórii „Televízny spot“.

Ocenenie získala aj reklamná agentúra Made by Vaculik za prácu Najčerstvejšie Tesco v kategórii „Multimediálna a internetová prezentácia“.

Agentúra Respect APP išla do finále Zlatej Pecky s dvomi nomináciami, víťaznou sa stala práca Medik roka pre klienta Svet zdravia v kategórii „Plagát“.

Slovenské agentúry získali na Zlatej pecke šesť ocenení

Zdroj: Respect APP

Istropolitana Ogilvy získala Zlatú Pecku za prácu Tennis day pre Peugeot Slovakia v kategórii „Rozhlasový spot“.

Celkovo sa do súťaže prihlásilo 168 prác od 58 agentúr a zadávateľov. Zvláštne ocenenia si zo súťaže odniesli slovenské agentúry Triad Advertising za prácu pre klienta Tchibo a agentúra This is Locco za kampaň Aliancia za hovädzinu pre Street54 Burger.