Nominácie získali aj slovenské agentúry, ktoré majú šancu premeniť deväť shortlistov na pecky.

Dva shortlisty má agentúra Core4 – v kategóriách „Multimediálna a internetová prezentácia“ a „Internetové reklamné formáty“ získala nominácie za prácu Prinášame klasiku do moderného života pre klienta Slovenská sporiteľňa.

Dve nominácie má aj agentúra Respect APP – v kategórii „Plagát“ získala shortlist za prácu Medik roka pre klienta Svet zdravia a v kategórii „Printová inzercia“ shortlist za prácu Remeslá pre klienta Braniho Gröhlinga.

Slovenské agentúry majú shortlisty na Zlatej pecke

Zdroj: Respect APP

S jedným shortlistom zabojuje reklamná agentúra Jandl s prácou Kolesománia pre klienta Coop Jednota Slovensko v kategórii „Televízny spot“ a agentúra Istropolitana Ogilvy s prácou Tennis day pre Peugeot Slovakia v kategórii „Rozhlasový spot“.

Premeniť nomináciu na pecku má šancu aj agentúra Made by Vaculik v kategórii „Multimediálna a internetová prezentácia“ s prácou Najčerstvejšie Tesco pre klienta Tesco, agentúra This is Locco v kategórii „Internetové reklamné formáty“ s prácou Aliancia za Hovädzinu pre Street54 burger.

O ocenenie zabojuje aj agentúra Creo/Young&Rubicam v kategórii „Multimediálna a internetová prezentácia“ s prácou Hypotéka, o ktorej rozhodujú používatelia pre Slovenskú sporiteľňu.

Celkovo sa do súťaže prihlásilo 168 prác od 58 agentúr a zadávateľov. Z českých agentúr získali najviac shortlistov agentúry Havas Wordlwide Prague, Saatchi&Saatchi Prague, Media One, Guideline, Looser a Dark Side. Výsledky odhalí Zlatá pecka 25. februára 2016 v klube Lávka.