Brand manažérka značky Martina Rypáková tvrdí, že Dedoles chce ľudí učiť k rešpektu a zodpovednosti – k sebe samým, k prírode i budúcim generáciám.
„Aby sme však spolu pozitívnym spôsobom inšpirovali masy musíme rásť a musíme byť našou činnosťou ešte viac známi. Aj preto sme sa rozhodli ísť do televízie,“ približuje.
Dedoles verí, že to, čo mení svet k lepšiemu, závisí od každodenných rozhodnutí. „Vždy si môžeme vybrať, či dáme prednosť značke, ktorá dbá na kvalitu materiálov a kladie dôraz na etickú a udržateľnú výrobu,“ opisuje M. Rypáková obchodnú filozofiu internetového predajcu.
Claim kampane znie „Dedoles – spojený s prírodou, inšpirovaný tebou“. „Rovnaké princípy ako v prírode fungujú aj v podnikaní,“ vysvetlil Jaro Chrapko, zakladateľ a CEO Dedoles.sk
Nakrúcanie spotu sa konalo na rôznych miestach, prírodnú časť v jednej zo scén reprezentuje najkrajší strom Európy 2014, ktorý sa nachádza v Hájnej Novej Vsi pri Topoľčanoch. V mestskom prostredí má byť protipólom stromu strecha bratislavského Istropolisu.
Kampaň odštartovala v sobotu a okrem televízie bude nasadená aj v online priestore, na sociálnych sieťach či v kinách.
„Veľmi si vážime nasadenie tímu Sorrywecan pod taktovkou Petra Hledíka. Bolo nám cťou pracovať s režisérom, ako je Rolanda Wraník a ďakujeme za podporu počas celej prípravy našej televíznej premiéry agentúre Work&Hugs,“ doplnili zástupcovia internetového obchodu.
Pre svojich priaznivcov spúšťa Dedoles aj výzvu, v rámci ktorej majú možnosť natočiť svoju verziu spotu. Reklama „ako vidíš Dedoles ty“ bude ku koncu kampane napokon odvysielaná v televízii. „Takýmto spôsobom chce Dedoles ešte viac zapojiť zákazníkov, aby sa stali súčasťou rastu a zmien, ktorých je táto kampaň len začiatkom,“ dodáva značka.
Vizitka kampane
- Agentúra: Work&Hugs
- Creative Director: Jord Nikov
- Brand manager Dedoles: Martina Rypáková
- Režisér: Sorrywecan Roland Wraník
- Produkcia: Peter Hledík
- Kamera: Marián Ontko
- Sound design: Oliver Fillner
Making of
- Kamera: Patrik Gubiš
- Strih: Jakub Šteinecker