Po minuloročnom uvedení značiek nealkoholických nápojov Vinea a Orangina na český trh v gastrosegmente spoločnosť Kofola rozšíri ich predaj aj do maloobchodných sietí. Informuje o tom server MaM.cz.
„Po úspešnom zavedení ovocných limonád Orangina a Vinea do gastronómie plánujeme ich uvedenie do maloobchodu,“ opisuje svoje plány marketingový riaditeľ spoločnosti Kofola Jiří Vlasák.
Kofola sa chce v rámci marketingu ináč sústrediť iba na podporu kľúčových značiek na českom trhu – Kofola, Rajec a Jupík. Kofola očakáva na českom trhu stagnáciu alebo mierny pokles v dopyte po nápojoch z ponúkaného portfólia.
Výrobca nápojov priznal, že za to môže nielen kríza, ktorá ovplyvnila celkový rozpočet vyhradený na marketingové aktivity v budúcom roku, ale aj aktuálny klesajúci trend v segmente nealkoholických nápojov.
V komunikačnej kampani spoločnosti Kofola podľa Vlasáka k zmene štruktúry mediamixu nedôjde a ostane rovnaká. Najintenzívnejším komunikačným kanálom bude televízna reklama, doplní ju print, vonkajšia reklama a internet.