Oddelenie pod vedením R. Jazudeka je súčasťou odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne, ktoré riadi Dáša Juríková. Banka post obsadzovala od vlaňajška.
Posilnenie role značky v období zavádzania nových komunikačných kanálov a služieb považuje Slovenská sporiteľňa za jednu z kľúčových priorít vedenia banky.
„Do Slovenskej sporiteľne prichádzam s mnohoročnými skúsenosťami z rozbehu startupov a projektov ‚na zelenej lúke‘. Som rád, že tieto skúsenosti budem môcť využiť u slovenského bankového lídra a priniesť tak možno trochu iný pohľad, než je v tomto prostredí obvyklé,“ povedal R. Jazudek.
Dodal tiež, že oceňuje zmeny, ktoré sa v minulom roku Slovenská sporiteľňa rozhodla urobiť vo svojom pozicioningu a celkovom prístupe ku komunikácii značky. „Teším sa, že môžem pokračovať v týchto zmenách. Chcem, aby verejnosť získala lepší obraz o tom, čo všetko robí táto banka preto, aby bola zo Slovenska moderná krajina, v ktorej sa oplatí žiť, tvoriť a podnikať,“ uzavrel.
R. Jazudek má za sebou niekoľkoročnú skúsenosť s rozbehom a manažmentom projektov v online aj offline svete. Do Slovenskej sporiteľne prichádza z pozície CEO spoločnosti Hacktrophy zameranej na online služby v oblasti IT bezpečnosti.
V roku 2014 spoluzaložil startup v oblasti online recruitingu a hodnotenia zamestnávateľov Preferuj. V rokoch 2003 až 2013 zorganizoval desiatky eventov vrátane podujatí pre spoločnosti ako Henkel či Kofola. Pôsobil aj ako šéfredaktor vydavateľstva Solen či dodávateľ služieb v oblasti content marketingu, PR a marketingovej komunikácie.
Odbor stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne má tri oddelenia. Prvým je oddelenie korporátnej komunikácie pod vedením Štefana Frimmera, druhým je oddelenie marketingovej komunikácie, ktoré vedie Peter Holík a tretie oddelenie riadenia obsahu značky má na starosti spomínaný R. Jazudek.