Sporiteľňa komunikuje s aktuálnou rodinou od septembra 2011. K nej sa aj na Vianoce pridá bujarý tramp zo susedného Česka a prináša okrem darčekov aj lásku. Túto predstavu posilňuje použitá pieseň v spote „Svet lásku má“ v podaní Petra Dvorského, Paľa Haberu a Karla Gotta.

Kampaň pre SLSP vytvorila jej dvorná agentúra Creo Young & Rubicam. Ako produkt v nej komunikuje Štedrú kartu, ktorá je určená pre občanov od 18 rokov s pravidelným príjmom.

Slovenská sporiteľňa ešte v apríli tohto roka spustila televíznu reklamu s bankujúcou rodinkou a kamarátskym Čechom (komunikoval konsolidačný úver). Ohlas, ktorý spot na jar vyvolal, bol podľa riaditeľa marketingu a analýz trhu SLSP Juraja Bartu vyšší ako obyčajne a banka sa neobávala, že by spot niekoho urazil, napríklad pre to, že Čech by mohol byť vnímaný ako príživník.

Spot vtedy, rovnako ako aj v tomto prípade režíroval vychytený český režisér Jakub Kohák. TV a foto produkciu kampane zastrešovala firma Hitchhiker Films.

V aktuálnej kampani boli využité aj ďalšie nosiče - CLV a backlighty.

Slovenská sporiteľňa vo vianočnej kampani opäť použila českého trampa

SLSP Vianoce CLV

Vizitka kampane
Reklamná agentúra Creo Young & Rubicam
Kreatívny riaditeľ Erik Reingraber
Art director Juraj Sapara, Martin Stripaj
Copywriter Matúš Švirloch
Account manager Elena Hrdá
Produkcia Hitchhiker Films
Réžia TV spotu Jakub Kohák
Kamera Jakub Dvorský
Fotograf Jakub Klimo