Sporiteľňa komunikuje s aktuálnou rodinou od septembra 2011. K nej sa aj na Vianoce pridá bujarý tramp zo susedného Česka a prináša okrem darčekov aj lásku. Túto predstavu posilňuje použitá pieseň v spote „Svet lásku má“ v podaní Petra Dvorského, Paľa Haberu a Karla Gotta.
Kampaň pre SLSP vytvorila jej dvorná agentúra Creo Young & Rubicam. Ako produkt v nej komunikuje Štedrú kartu, ktorá je určená pre občanov od 18 rokov s pravidelným príjmom.
Slovenská sporiteľňa ešte v apríli tohto roka spustila televíznu reklamu s bankujúcou rodinkou a kamarátskym Čechom (komunikoval konsolidačný úver). Ohlas, ktorý spot na jar vyvolal, bol podľa riaditeľa marketingu a analýz trhu SLSP Juraja Bartu vyšší ako obyčajne a banka sa neobávala, že by spot niekoho urazil, napríklad pre to, že Čech by mohol byť vnímaný ako príživník.
Spot vtedy, rovnako ako aj v tomto prípade režíroval vychytený český režisér Jakub Kohák. TV a foto produkciu kampane zastrešovala firma Hitchhiker Films.
V aktuálnej kampani boli využité aj ďalšie nosiče - CLV a backlighty.
SLSP Vianoce CLV
Vizitka kampane | |
Reklamná agentúra | Creo Young & Rubicam |
Kreatívny riaditeľ | Erik Reingraber |
Art director | Juraj Sapara, Martin Stripaj |
Copywriter | Matúš Švirloch |
Account manager | Elena Hrdá |
Produkcia | Hitchhiker Films |
Réžia TV spotu | Jakub Kohák |
Kamera | Jakub Dvorský |
Fotograf | Jakub Klimo |