Témou tohtoročnej vianočnej kampane banky je viera v samého seba seba a vo svoje schopnosti, ktorá „je prvým predpokladom akéhokoľvek úspechu“.
V kampani to ukazuje na príklade vianočnej gule, ktorá si začala veriť a stala sa hviezdou. Splnilo sa jej teda to, po čom túžila.
„Vianočnou kampaňou posilňujeme positioning značky a komunikáciu našej silnej vianočnej ponuky čo najširšiemu publiku. S televíziou ako médiom sa snažíme tentoraz pracovať realtimovo, využívame gamifikáciu a prepájame TV s mobilom,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
Link na vianočnú ponuku banky sa objaví v mobile každého, kto pošle bezplatnú SMS. „Kampaň posilňuje lojalitu našich klientov, aktívne bankovanie so Slovenskou sporiteľňou a súčasne vytvára príležitosti pre akvizíciu, a to vianočným a hravým spôsobom,“ dodala D. Juríková.
Kampaň pobeží do januára 2020. Slovenská sporiteľňa prvý raz využila vo svojej komunikácii poloanimovaný televízny spot, ktorý vznikol v spolupráci s agentúrou Zaraguza.
Súčasťou vianočnej kampane je aj SMS spotrebiteľská súťaž, do ktorej sa môžu zapojiť všetci Slováci. Vyhrať tak môžu ceny v celkovej výške viac ako 100-tisíc eur.
Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Vizitka kampane
- Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
- Stratég: Juraj Pobjecký
- Art director: Milan Malý
- Senior copywriter: Eva Myjavcová
- Account: Jaroslava Huljaková
- Režisér: Dano Dekan
- Kamera: Martin Chĺpik
- Produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
- Producent: Ivan Hulík
- Postprodukcia: Alien studio
- Hudba: Morten Harket - Can't take my eyes off you
- Media: Wavemaker
- SMS súťaž: Slovenská sporiteľňa, Ideamix