Témou tohtoročnej vianočnej kampane banky je viera v samého seba seba a vo svoje schopnosti, ktorá „je prvým predpokladom akéhokoľvek úspechu“.

V kampani to ukazuje na príklade vianočnej gule, ktorá si začala veriť a stala sa hviezdou. Splnilo sa jej teda to, po čom túžila.

„Vianočnou kampaňou posilňujeme positioning značky a komunikáciu našej silnej vianočnej ponuky čo najširšiemu publiku. S televíziou ako médiom sa snažíme tentoraz pracovať realtimovo, využívame gamifikáciu a prepájame TV s mobilom,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Link na vianočnú ponuku banky sa objaví v mobile každého, kto pošle bezplatnú SMS. „Kampaň posilňuje lojalitu našich klientov, aktívne bankovanie so Slovenskou sporiteľňou a súčasne vytvára príležitosti pre akvizíciu, a to vianočným a hravým spôsobom,“ dodala D. Juríková.

Kampaň pobeží do januára 2020. Slovenská sporiteľňa prvý raz využila vo svojej komunikácii poloanimovaný televízny spot, ktorý vznikol v spolupráci s agentúrou Zaraguza.

Súčasťou vianočnej kampane je aj SMS spotrebiteľská súťaž, do ktorej sa môžu zapojiť všetci Slováci. Vyhrať tak môžu ceny v celkovej výške viac ako 100-tisíc eur.

Slovenská sporiteľňa spustila kampaň Hviezdne Vianoce. Pozrite si spot

Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Vizitka kampane

  • Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
  • Stratég: Juraj Pobjecký
  • Art director: Milan Malý
  • Senior copywriter: Eva Myjavcová
  • Account: Jaroslava Huljaková
  • Režisér: Dano Dekan
  • Kamera: Martin Chĺpik
  • Produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
  • Producent: Ivan Hulík
  • Postprodukcia: Alien studio
  • Hudba: Morten Harket - Can't take my eyes off you
  • Media: Wavemaker
  • SMS súťaž: Slovenská sporiteľňa, Ideamix