Slovenský športovec v televíznom spote ďakuje všetkým ľuďom, ktorí mu aj napriek obvineniu naďalej dôverujú. Kampaň je okrem televízie nasadená na sociálnych sieťach od decembra a potrvá až do 7. januára.

„Som hrdý a šťastný, že sme našu dlhoročnú spoluprácu so Slovenskou sporiteľňou posunuli o ďalší krok. Keď mi bol predstavený koncept kampane, neváhal som ani sekundu. Páči sa mi myšlienka a spôsob komunikácie kampane. Verím, že sa nám spoločne podarí aj v bežných ľuďoch vzbudiť vieru v samých seba. Týmto chcem poďakovať vedeniu mojej banky, ale aj bežným ľuďom za obrovskú dôveru,“ vysvetľuje M. Tóth.

Zlatý slovenský olympionik sa v posledných mesiacoch stal tvárou viacerých kampaní. Okrem Slovenskej sporiteľne si ho najala aj poisťovňa Dôvera na pomoc pri komunikácii grantového programu Bojovníci za zdravie. Rovnako spolupracoval aj so značkou Tekmar, na kampani O2, podporil Ligu proti rakovine a objavil sa aj v spote pre automobilovú značku Kia.

Slovenská sporiteľňa bola minulý rok jednou z prvých značiek na slovenskom trhu, ktorá odštartovala vianočnú kampaň. Jej hlavnými tvárami boli členovia rodiny Šikulovcov, ktorí písali list Ježiškovi a banka v nej komunikovala produkt Štedrá pôžička.

Banka tento rok vymenila reklamnú agentúru – po 15 rokoch ukončila spoluprácu s Creo / Young & Rubicam a v tendri si vybrala agentúry Zaraguza a Jung von Matt/Donau, ktorá pracuje pre materskú skupinu Erste v Rakúsku.