Ako uvádza Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne, novým televíznym spotom banka pokračuje v posilňovaní pozicioningu ako „inovatívneho a zodpovedného lídra, ktorý verí ľuďom, ideám a podnikaniu“.
„Klienti nás inšpirujú svojimi úspešnými príbehmi. Tiež chceme ukázať, že Slovenská sporiteľňa je banka pre život a podnikanie. Myslíme si, že moderná krajina potrebuje firmy a podnikateľov, ktorí si veria a banku, ktorá verí im,“ dodala D. Juríková.
Za novým spotom stojí agentúra Zaraguza, ktorá chcela poukázať na to, že podnikanie nie o jednoduchej ceste k úspechu. „Pokiaľ ide o podnikanie, neustále nás bombardujú rôzne sucess stories o tých, ktorí v biznise uspeli a zbohatli. Toto pozlátko je však len vrchol ľadovca a úspechu predchádza množstvo prebdetých nocí, vypitých káv, potu a niekedy aj sĺz,“ povedala Eva Myjavcová, copywriterka agentúry.
V spote banky sa preto Zaraguza rozhodla ukázať celý proces, ktorý predchádza úspechu a vieru podnikateľa vo svoje vlastné schopnosti a vízie. O jeho produkciu sa postarala spoločnosť Hitchhiker films.
Slovenská sporiteľňa komunikuje v kampani ďalšie benefity pre firmy – elektronické bankovníctvo Business24, rýchle posudzovanie a schvaľovanie úverov a profesionálnych poradcov.
Televízny spot je súčasťou kampane, ktorá začala v online a printoch už v polovici marca úspešnými príbehmi firemných klientov banky - Veselá paradajka, Voltia a Vajda group.
Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Vizitka kampane
- Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
- Stratég: Juraj Pobjecký
- Art director: Milan Malý
- Senior copywriter: Eva Myjavcová
- Account: Katarína Kaššová, Anton Tököly
- Režisér: Tomáš Řehořek
- Kamera: Juraj Chlpík
- Produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
- Producent: Ivan Hulík
- Produkcia: Michal Gögh, Anička Javorská
- Postprodukcia: Ekran
- Strih: Marek Královský
- Hudba: Leo Justi & Brazzabelle - Swipe It Off (feat. Zanillya)