Podľa banky je jej nová kampaň súčasťou posilňovania pozicioningu značky smerom k inováciám, nielen technologickým, ale aj produktovým. Cieli ňou primárne na mestských ľudí.

Za novou kampaňou stojí agentúra Zaraguza. Negatívne emócie spájané so stratou či krádežou sa tvorcovia spotu snažili odľahčiť a obrátiť na niečo pozitívne.

„Rozhodli sme sa, že divákov nebudeme zbytočne strašiť. Namiesto toho im ukazujeme strácanie vecí v jednej z najpríjemnejších životných situácií – pri nájdení lásky. Keď už máme niečo stratiť, je pekné pri tom aj niečo nájsť. A ak je to láska, tak tá strata pravdepodobne aj stojí za to,“ vysvetľuje Eva Myjavcová, copywriterka kampane zo Zaraguzy.

„Poistenie je pre nás súčasťou kvalitného finančného poradenstva a skvelou diferenciáciou, ktorá nám pomáha v akvizícii, ale aj v retencii. Už minulý rok sa nám výrazne zvýšil počet klientov, ktorí si svoje účty preniesli k nám,“ povedala v súvislosti s novým produktom Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Uvádza tiež, že banke v tom pomohlo nové smerovanie značky. Posunula sa vo vnímaní u mladšej mestskej, ale aj afluentnej cieľovej skupiny, s najväčším nárastom v Bratislave. „Je to posledný región, v ktorom nie sme trhovým lídrom, a to chceme zmeniť,“ tvrdí D. Juríková.

Aktuálnu kampaň bude Slovenská sporiteľňa okrem tradičného mixu rozvíjať aj v prostredí sociálnych sietí. Pokračuje tiež v témach súvisiacich so spoločenskou zodpovednosťou.

„Po úspešnom prvom ročníku grantu #mamnato, intenzívne pracujeme spolu s Nadáciou Slovenskej sporiteľne na ďalšom pokračovaní,“ dodala D. Juríková.

Slovenská sporiteľňa promuje moderné poistenie. Kampaňou o láske

Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Vizitka kampane

  • Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
  • Stratég: Juraj Pobjecký
  • Art director: Milan Malý
  • Senior copywriter: Eva Myjavcová
  • Social media manager: Nela Pazderková
  • Account: Katarína Kaššová, Eva Klimeková
  • Režisér: Jonáš Karásek
  • Kamera: Tomás Juríček
  • Produkcia: Protos Productions : Barbara Kipsová, Andrea Mlynková
  • Postprodukcia: studio Ekran : Peter Košťál
  • Strih: Matej Beneš
  • Hudba: Fatmusic