Kampaň Slovenskej sporiteľne nesie odkaz – Nechaj to na Georgea. V mobilnej aplikácii si klienti ppo novom môžu založiť aj investičné sporenie, s minimálnym vkladom 20 eur mesačne.
Digitálnu platformu George v súčasnosti podľa Slovenskej sporiteľni používa 840-tisíc ľudí, z toho 520-tisíc aj cez mobilnú aplikáciu.
„Cieľom kampane je ukázať, že tak, ako je jednoduché s Georgeom bankovať, je odteraz jednoduché s Georgeom aj investovať. George prináša všetkým našim klientom veľkú novinku - možnosť investovať priamo zo svojho mobilu pár klikmi, čím nastavujeme nový klientsky štandard v oblasti investovania,“ povedal Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.
Kampaň vytvorili pre dva trhy súčasne. Okrem Slovákov je uvidia aj diváci v susednom Rakúsku, kde skupina Erste tiež pôsobí.
Televízny spot režíroval Eli Arenson, režisér z Los Angeles, ktorý má na konte reklamy pre Nike, Karla Lagerfelda či videoklipy pre rapera A$AP Rockyho.
Spolu so spustením online investovania spustila Slovenská sporiteľňa aj stránku Digitalneinvestovanie.sk, na ktorej záujemcovia o investovanie nájdu informácie týkajúce sa sveta investícií.
Návštevníci stránky môžu vyplniť krátky investičný test a vyhrať jeden z troch telefónov iPhone 11 64 GB.
Kampaň je mediálne podporená nasadením v TV, digitále (programatic, social media, video), OOH (CLV, Kinoreklama) a v rádiu.
Vizitka kampane
- Kreatívna agentúra: Jung von Matt
- Art director: Eva Zefferer, Gerd Schulte-Doeinghaus
- režisér: Eli Arenson
- produkčná spoločnosť: Kaiserschnitt Film
- Adaptácia: Zaraguza
- Art director: Milan Malý
- Copywrighting: Eva Myjavcová
- Account: Eva Klimeková
- hudba: FATMUSIC