Kampaň Slovenskej sporiteľne nesie odkaz – Nechaj to na Georgea. V mobilnej aplikácii si klienti ppo novom môžu založiť aj investičné sporenie, s minimálnym vkladom 20 eur mesačne.

 

Digitálnu platformu George v súčasnosti podľa Slovenskej sporiteľni používa 840-tisíc ľudí, z toho 520-tisíc aj cez mobilnú aplikáciu.

„Cieľom kampane je ukázať, že tak, ako je jednoduché s Georgeom bankovať, je odteraz jednoduché s Georgeom aj investovať. George prináša všetkým našim klientom veľkú novinku - možnosť investovať priamo zo svojho mobilu pár klikmi, čím nastavujeme nový klientsky štandard v oblasti investovania,“ povedal Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.

Kampaň vytvorili pre dva trhy súčasne. Okrem Slovákov je uvidia aj diváci v susednom Rakúsku, kde skupina Erste tiež pôsobí.

Televízny spot režíroval Eli Arenson, režisér z Los Angeles, ktorý má na konte reklamy pre Nike, Karla Lagerfelda či videoklipy pre rapera A$AP Rockyho.

Spolu so spustením online investovania spustila Slovenská sporiteľňa aj stránku Digitalneinvestovanie.sk, na ktorej záujemcovia o investovanie nájdu informácie týkajúce sa sveta investícií.

Návštevníci stránky môžu vyplniť krátky investičný test a vyhrať jeden z troch telefónov iPhone 11 64 GB.

 
 

Kampaň je mediálne podporená nasadením v TV, digitále (programatic, social media, video), OOH (CLV, Kinoreklama) a v rádiu.

Vizitka kampane

  • Kreatívna agentúra: Jung von Matt
  • Art director: Eva Zefferer, Gerd Schulte-Doeinghaus
  • režisér: Eli Arenson
  • produkčná spoločnosť: Kaiserschnitt Film
  • Adaptácia: Zaraguza
  • Art director: Milan Malý
  • Copywrighting: Eva Myjavcová
  • Account: Eva Klimeková
  • hudba: FATMUSIC