Slovenská sporiteľňa po komunikácii počas koronakrízy zameranej na posilnenie imidžu značky začína aktuálne aj s novou produktovou kampaňou.

Banka bude promovať otváranie účtu mobilom bez nutnosti návštevy pobočky, účet zadarmo na najbližších 12 mesiacov a odmenu 30 eur za platby mobilom v celkovej výške 100 eur. Komunikácia je zameraná na získanie nových klientov.

„Aktuálne zažívame reštart našich súkromných ale aj pracovných životov, a práve povzbudenie k návratu do života napriek všetkým problémom a ťažkostiam, sú témou našej novej kampane,“ hovorí Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

 Svoju značku banka od začiatku krízy komunikačne spája s posolstvom #spolumamenato. „Hodnoty ako dôvera, spolupatričnosť sa snažíme prepájať s užitočnými riešeniami pre našich klientov a zamestnancov. Kampaňou podporujeme dlhodobý positioning inovatívneho a zodpovedného lídra. Atraktívnou produktovou ponukou cielime na všetkých, ktorí nemajú v našej banke účet a hľadajú silného, dôveryhodného a inovatívneho partnera pre svoje bankovanie,“ dodala D. Juríková.

Kampaň štartuje 18. mája v televízii, online a direct komunikácii. Jej súčasťou bude aj špeciálny mediálny event.

Silným motívom je charizmatický prednes upraveného textu piesne Adama Ďuricu Spolu hercom Mariánom Mitašom.

Kampaň je interaktívna, ľudia sa do nej môžu zapojiť nahratím vlastného krátkeho videa na Spolumamenato.sk a jeho zdieľaním na sociálnych sieťach (spustené od začiatku mája). Kampaň pripravila agentúra Zaraguza.

Kampaň Slovenskej sporiteľne s Mariánom Mitašom
Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Kampaň Slovenskej sporiteľne s Mariánom Mitašom
Vizitka kampane
  • Kampaň: #spolumamenato
  • Klient: Slovenská sporiteľňa
  • Kreatívna agentúra: Zaraguza
  • Creative director: Michal Pastier
  • Art director: Milan Malý
  • Strategist: Jakub Straka
  • Ideamaker: Nela Pazderková
  • Senior copywriter: Eva Myjavcová
  • Account manager: Eva Klimeková, Jaroslava Huljaková
  • Media director Zaraguza: Pavol Krutý
  • Médiá a influenceri: Wavemaker
  • Produkcia TVC: Protos Productions
  • Režisér: Pepe Ehrenberger
  • Kameraman: Martin Kollár
  • Hudba: Michal Novinski