Banka tvrdí, že posilnenie role značky v období zavádzania nových komunikačných kanálov a služieb je jednou z kľúčových priorít vedenia. Riaditeľkou nového odboru Brand Strategy & Development sa stala Dáša Juríková.

Do Slovenskej sporiteľne nastúpila D. Juríková tento rok v marci. Naposledy pôsobila polroka v Poštovej banke, kam vlani prišla na post riaditeľky komunikácie a PR. Predtým riadila marketing v Telekome. Šéfkou korporátnej komunikácie bola ešte skôr v poisťovni Union. Je aj prezidentkou občianskeho združenia Ľudia z marketingu.

Nový odbor v Slovenskej sporiteľne integroval tri oddelenia. Oddelenie korporátnej komunikácie vedie Štefan Frimmer, pričom Marta Cesnaková bude aj naďalej hovorkyňou banky.

Na čele oddelenia marketingovej komunikácie je Peter Holík a zatiaľ neobsadená je pozícia šéfa oddelenia riadenia obsahu značky.

„Slovenská sporiteľňa má skvelých ľudí, ktorí rozumejú číslam aj digitálu a zároveň vytvára množstvo nesmierne hodnotného obsahu a podpory pre interného klienta ale aj pre neziskový sektor, vzdelávanie, kultúru, šport či životné prostredie. Verím, že spojením síl a zorganizovaním sa okolo cesty zákazníka vytvoríme pre banku pridanú hodnotu vo vnímaní modernej a spoločensky zodpovednej značky,“ povedala D. Juríková.

Podľa riaditeľky nového odboru dáva zmysel integrovať marketingovú komunikáciu pre interného a externého klienta, výkonnostný marketing pre všetky predajné kanály, ale aj obsah generovaný značkou v offline a online svete.

„V korporátnej komunikácii chceme posilniť analytický obsah. Som vďačná za možnosť prispieť svojimi profesionálnymi skúsenosťami k strategickému rozvoju najhodnotnejšej značky na Slovensku (2014, PwC). Teším sa na spoločnú prácu, a aj keď štartujeme 1. apríla, myslíme to s rozvojom značky fakt vážne,“ dodala D. Juríková.